هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

بنویسید که بد بودم و جارم بزنید ...
پنجه در هر چه که من واهمه دارم بزنید !

×××

یک نفر آدمم و چند نفر غمگینم.

.
.
.
دیگه نیستم ! :)

آخرین مطالب

  • ۰۱ مهر ۹۹ ، ۲۰:۰۳ هعی.
  • ۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۲۱ عجب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

من به تو احساس مالکیت دارم

تو نترس از حرفم ، حسن نیت دارم

من رو رفتارای تو تعصب دارم

این دلیل عشقه ، دوستتم خب دارم

من رو عشق تو تمرکز دارم ... حالا هم برو بمیر دیگه حوصلتو ندارم :/ 

 

×××

پیروزی سرو قامتان ایرانی را تبریک عرض میکنم -_- حیف شد ، قرار بود دیشب بریزیم در خیابان کاشانی ، شیرینکام را به آتش بکشیم از فرط شادی فقط پدرمان خسته بود گرفت خوابید و این شورش رو در نطفه خفه کرد .

 

 بسی خرسندم آن همه نعره زدن ها و جامه دریدن های حین مسابقه نتیجه بخش بوده و موجبات پیروزی ما را بر آمریکای مستکبر فراهم آورد و مشت محکمی بود بر دهان آمریکا ( # مثل همیشه :| )

 

 

×××

درس اول در منتال پانتیسیسم :

اساسا یک انسان باشعور متوجه نیسد که باشعور اسد حالی آنکه یک انسان بیشعور اعتقاد دارد که باشعور اسد.همانطور که یک انسان دیوانه اذعان دارد که دیوانه نیسد و  انسان های عاقل همدیگر را دیوانه صدا میزنند -_- 

بنابراین یکی از سطوح چندگانه ی بیشعوری این اسد که شما متوجه باشید بیشعور هسدید ، این بدین معناست که خود را دست کم گرفده و به اخلاق گند خود پی برده اید -_- 

سعی داشده باشید وقتی کسی یک صفحه چیز برای شما مینویسند حداقل 7 خط چیز برایش بنویسید اعصابش را دردناک نکنید .

زمانیکه جوک میفرستند ، یا جوک بفرستید روی طرف مقابل را کم کنید ، یا اگر در بساط چیزی ندارید بگویید " عالی بود ! :))) " و "خخخخخخخخ :))" ، اگر تکراری بود به هیچ عنوان به روی مبارک نیاورید و بدین طریق  طرف مقابل را برای لحظاتی چند شاد روان کنید که الکی مثلا شما را به وجد آورده اسد.

در طی انجام پروسه ی ضد بیشعوری هیچ چیز از شما کم نمیشود ... نه از پول نه  قدرت و نه شان اجتماعی .

در طی انجام پروسه ی ضد بیشعوری به محبوبیت فردی شما ، مقبولیت فردی شما  و معروفیت فردی شما اضافه میشود.

ممکن اسد در این بین مقداری از اعصاب شما پایمال شود ، این نشانه ی آن اسد که مقداری بیشعوری از شما کسر شده اسد .

هیچکس به اندازه ی بیشعوری که پشیمان نیست ، احمق نیست ( تکبـــــــــــــــــــــیر )

باری

اگر فکر میکنید که بویی از شعور نبرده اید و بیشعور هستید باید بگویم که اگر گفدم نه نیستید یعنی نیسدید انقدر هم تعارف تیکه پاره نکنید -_-

 

 

جمله ی قصار روز : هیچوقت خر نباشید و نگذارید دیگران حقتان را خــَـر خـــَری بخورند :/

 

 

۹۴/۰۳/۳۰ موافقین ۵ مخالفین ۰
D:

نظرات  (۱۵)

مامان بابای من داشتن می گفتن ک چ آدمای بی کارین ک ریختن تو خیابونا و فقط منتظر یه بهونه ان و......منم اصن ب روی خودم نیوردم  ک چقد دلم می خواس برم!!!!
ی زمانی می خواستم نزنم تو ذوق ملت(سر جوک تکراری یا یه لباسی ک ماله صد سال پیشه و یکی می گه مبارک باشه نگم ک وووو تو اینو تازه دیدی؟ خیلی وخته ک می پوشمش! یا چیزهای همینجوری) بعد دیدم نمی شه! ینی حواسم نبود می گفتم بعدش پشیمون می شدم...ولی حالا بیخیالش شدم..من زور خودمو زدم!!!
پاسخ:

مامانم همین نظر خانواده ی تو رو داشتن ولی بابام نه ، اون لحظه بابام در شور و شعف والیبال بود حوصله این بحثا رو نداشت -_-

واقعا حس بدی داره وختی میخوره تو ذوق آدم ... من چون خودم خیلی بدم میاد سعی میکنم این کارو با بقیه نکنم .

حق الناسم میفته رو بقیه گناهام :|

kam avordam =))))
پاسخ:
هدف همین بود اصن :دی
cheshe maeeeeeeeeeee -_- ;D
پاسخ:
جرم دندونتیم مسواک بزن فنا شیم -_-

بدو -_- بدو چک کن اینارو من حواسم نیسد دسد از پا خطا نکنن -_-

شرح وظایفم تایپ کن بفرست برام بزارم براشون دچار خوددرگیری نشن که باس چیکار کنن -_-

قبلا از همکاری شما موتشکریم ^_^


chashb -_-

mojadadan chashb -_-

ghablan aheghetoonim =)))

پاسخ:

یه تنه کشته مردتیم به مولا -_- :*

من شهرکرد نبودم رفته بودم مسافرت خیر سرم
بیا بریم
بله بهتره
پاسخ:

خیره سرت بعد از کنکور رفده بودی آب و هوا عوض کنی -_- کجا رفتین حالا ؟

بعد از ظهر اوضاع خوبه بزنگولم ؟ یه کاری دارم باهات ... :))))

خوبی عایا؟

چه پستایی که نمیذارن ملت



پاسخ:

       خوبم :)))

خیره سرمون قرار بود با هم بریم بیرون مثلن :))))

×

چشه مگه ؟ :| از شر و ور های یه عده که بهتره -_-

شیرینکام کاشانی؟
شهرکرد؟ :-‌?
پاسخ:

       :|

آره دهکرد سیتی :|

شانس بیارم از فک و فامیلامون نباشی :|

اینجا هم امنیت نداریم ... اه ... :|

rastiiiiiiii asire titre in postetam <3
پاسخ:

:))



b onvane morshede arshada takalife baghiye ro check mikonam -_- :D
پاسخ:

بدو -_- بدو چک کن اینارو من حواسم نیسد دسد از پا خطا نکنن -_-

شرح وظایفم تایپ کن بفرست برام بزارم براشون دچار خوددرگیری نشن که باس چیکار کنن -_-

قبلا از همکاری شما موتشکریم ^_^

۳۰ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۵ آیدین همتی
هیچکس به اندازه ی بیشعوری که پشیمان نیست ، احمق نیست!

یادم باشه اینو بزنم به دیوار اتاقم!
پاسخ:

       بده رو یه فروهر حکاکی کنن بنداز گردنت -_-


۳۰ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۴ آیدین همتی
میگن آمریکا واردات «بوق» به ایران رو تحریم کرده!
بلکه تماشاگرامون آروم تر باشن!
پاسخ:

حالا بوق رو تحریم کنن ، حنجره ی ملت رو میخوان چیکار کنن ؟ =))



۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۲ تنها همدم ماه
یعنی جمله ی قصارت تو حلقم افرین افرین خخخخخخخ
پاسخ:

یه چایی نباتی چیزی بزن پشتش گیر نکنه تو حلقت :)) 

۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۴ اقای روانی
مبارکه مبارکه ایشالا :)
پاسخ:
چی مبارکه آقا ؟ :)
من توجیه شدم فقط نفس بگیر تو :))
پاسخ:

       نه میخوام حتمن توجیه بشی :))


با چه حسی داشتم شعره اول پستو میخوندما :| این جه وضیه اصن 

جمله قصار روز از ده ها جهت مختلف اندر حلقومم فقط بگو خر خری چه مدلیه ؟؟ :)) لدفا منو توجیه کن
پاسخ:

       اصن هدف له کردن حس مخاطب در ابتدای متن بود :]

وضع خوبیه دیگه ... :))))

×××

خرخری بر وزن ســـَــرســـَـری هسد =)) یعنی خر نباشید خود را به خریت نزنید نگذارید خرتان کنند و حقتان را بخورند و تا مدتی در خماری خریت باقی مانده و وقتی کار از کار گذشت بفهمید که خرتان کرده اند و خرخری حقتان را خورده اند :|

لدفن توجیه بشو دیگه پتانسیل توضیح بیشدر از این ندارم :دی



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">