هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

بنویسید که بد بودم و جارم بزنید ...
پنجه در هر چه که من واهمه دارم بزنید !

×××

یک نفر آدمم و چند نفر غمگینم.

.
.
.
دیگه نیستم ! :)

آخرین مطالب

  • ۰۱ مهر ۹۹ ، ۲۰:۰۳ هعی.
  • ۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۲۱ عجب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

# اعصاب متعادل #

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ق.ظ

گاهی وقت ها فکر میکنم به راه انداختن این جنبش کار درستی بود یا نه

بعدش با دیدن یک مشت بیشعور عبضی به این نتیجه میرسم که باید این جنبش را بین المللی کنم -_-

پریشبیک بنده خدای بیشعوری به اینجانب پیام کوتاه داد که فلانی من کتاب کار زبانتو میخوام ، حال ندارم تمرینا رو بنویسم میخوام از روش کپی بزنم که دیگه درستم باشن :/

ما هم که بخیل نیسدیم ، گفدیم چشم ! فقط من که شمارا جایی نمیبینم پس چطوری بیارم کتابا رو بدم ؟

- هماهنگ کن هرموقع خواسدی هرجایی خواسدی میام میگیرمش :|

متاسفانه یه مشکلی برای من پیش اومد که نشد برم و با ایشون قرار بزارم و گوشیم هم باطریش کن فیکن شد و به خواب ابدی فرو رفت :| برای آدم بدبخت از در و دیوار می بارد ...

شنبه که گوشی همایونی درست شد و بنده تصمیم گرفتم به ایشون پیام بدم قضیه رو بگم یک پیامکی با این مضمون دریافت کردم :

فلانی دستت درد نکنه سرکار گذاشتی دیگه ؟ یه کتاب ارزش اینو داشت این کارا رو بکنی ؟ واقعا که :| از یکی دیگه از بچه ها گرفتم کتابت مال خودت :|

آخه من به این چی بگم ؟ من کتاب ترم قبلمو میخوام چیکار کنم ؟ بعد اس دادم بهش میگم فلانی من وضعیتم اینطوریه ، کتاب که چیزی نیست که من بخوام ندم ، قبل از فرستادن اس ام است فکر کن ببین درسته این حرفات ؟ :/  یه بار واسه خودت بفرستم چی فرستادی ؟ :/

برگشته میگه خب باشه بعد از ظهر میتونی بیاری بدی ؟

- مگه کتاب نگرفتی ؟

- نه :| میاری یا نه ؟

این بعد از ظهر که نمیشه ، تا وسط هفته جور میکنم اس میدم بهت

- فقط دوباره قالم نزاریا ... منتظرم :| ( یه جوری با من حرف میزنه انگار من کتاب میخوام ... برو با دوس پسرت اینطوری حرف بزن بچه پررو .)

 

اللهم اکشف کل مریض علی الخصوص این دسته از بیماران روانی ... لال از دنیا نری بگو آمین ...

:|

nini

 

۹۴/۰۳/۳۱ موافقین ۴ مخالفین ۰
D:

نظرات  (۶)

من حرفی ندارم!!:|
پاسخ:
آفرین -_-
=))))))))))))) vaaaaaai cheghad khandidaaaaaam
پاسخ:
چه قده هم خوب =)))
مطمئنا کار درستی بوده! 

شما قوی باش ادامه بده.

من هم برای شفای این گونه موجودات دعا می کنم! خدایا شفاشون بده لدفا!

ص.ق O_O
پاسخ:

آری به یقین رسیدیم -_-

قوی هستم و ادامه میدم -___- 

خدایا ! لدفن -_-


خب بنده خدا راس میگه دیگه :| چرا بچه مردمو سر کار میذاری؟؟ برو از خدا بترسس
پاسخ:

اولا که کارش خیلی اشتباهه که تمریناتش رو خودش نمینویسه -_- بچه پررو -_-

بعدشم اینکه کسی که یه چیزی میخواد نباید لحنش طلبکارانه باشه ، ناسلامتی اون کتاب میخواد +  موقع اس ام اس دادن یه جوری پیام نده که به شعور آدم توهین بشه :|

درضمن من روز و ساعت مشخص نکرده بودم نگفته بودم شنبه که حالا شنبه برداشده واس من از این اس ام اسا میفرسته -_-


آممممممیییییییین
پاسخ:
فقط تو لال از دنیا نمیری :))
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۰ ♛ ♛ آرین ♛ ♛
این سری دوستان کم نیستند.

در پاسخ به گروهی از دوستان که گفته بودند «فقط کاری کن که نیفتیم»
گفتیم «ریسک دیده شدن توسط مراقب را به جان میخرم و کمکتان میکنم»

موقع جلسه هم رفتم سوالات را حل کردم و پانزده نمره را روی کاغذ نوشتم و بعد هم «سِند تو فرندز». (چون دستم خسته شده بود از یک سوال رو پنج بار حل کردن ؛ فقط پانزده نمره نوشتیم)

حال همین دوستان بعد از امتحان آمدند یقه مارا گرفتند حالا که نوشتی بقیه را هم مینوشتی دیگه مرد حسابی!

× 

چند ثانیه سکوت |:

×

هدف این نبود که بگوییم «آره آقا ما هم هستیم و چیزی بارمان است» بلکه هدف اثبات بیشعوری خیل عظیمی از دوستان به کمک دو مقدمه و یک نتیجه گیری بود!

والسلام!
پاسخ:

       هدفت را کاملا درست رسوندی -_- لعنت بر عمه ی کسی که موقع خواندن این نظر حواسش به چیز دیگری جلب شود و معانی اصلی و مفهوم را نگیرد -_-

×

این سری دوسدان یا باید عوض بشن یا باید ریشه کن بشن :/

×

فقط اینکه نزدی لت و پارشون کنی رو درک نمیکنم :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">