هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

بنویسید که بد بودم و جارم بزنید ...
پنجه در هر چه که من واهمه دارم بزنید !

×××

یک نفر آدمم و چند نفر غمگینم.

.
.
.
دیگه نیستم ! :)

آخرین مطالب

  • ۰۱ مهر ۹۹ ، ۲۰:۰۳ هعی.
  • ۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۲۱ عجب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

محسن طنابنده ( دلمان میخواهد با ط بنویسیم ... )

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ق.ظ

دیشب برای صدمین بار

یک نفر

به من گفت 

من شبیه محسن تنابنده هسدم :| ( اینکه اینجا با ت نوشدم مطلقا به خودم مربوط است )

آقا من کجام شبیه اونه آخه ... :/ انصاف داشده باشید .

البته اینو ترجیح میدهم به اینکه

یه عده ی بخت برگشته ی مفلوکی

میگن من شبیه حسین تهی هسدم :| :| :|

به طرفداراش احترام میزارم ، ولی ازش خوشم نمیاد :/  

×

جمله ی قصار روز : در مواقع سخت زندگی مانند زودپز باشید که یک جای ناجورش دارد میسوزد ولی همچنان بیخیال سوت میزند ( نقل شده از یه جایی ).

۹۴/۰۳/۳۱ موافقین ۴ مخالفین ۰
D:

نظرات  (۷)

هرکسی با توجه ب علاقه هاش و چیزاییی ک دور و ورشن آدمو ی شکل می بینه..
مثلن شما ب من می گین ک شبیه امیر کاظمی م....بعد تو کلاس زبان یکی بم گفته بود شبیه ی بازیگر خارجی م....تو اتحادیه هم می گفتن شبیه اون دختره ک توی دیدار حضرت آقا با شعرا شعر می خونه ام.....!!!:|
ولی درکل شبیه هیشکدومشون نیستی....بعد حالا قیافه یه چی ک درباره ش نظر می دن اخلاق اونو دیگه از کجا می  دونستن ک می گن اخلاقت هم شبیه اونه؟؟
پاسخ:

اوهوم...

جدا هستی ... باو خب کپی امیرکاظمی بودن خیلی چیزه خوبیه -_- داغی الان نمیفهمی :/

من شبیه خودمم :))))))

اخلاق نقی منظورشون بوده باو :|


to asan shabihe tanabande nisti vali ye doos pesar dashtam eyne oun harf mizad =))))))))
پاسخ:

حـــَــلوای من =)))

راستش مساله اینه که میگن اخلاقتم شبیه محسنه :/

قیافم که ...هنوز به اون درجات عرفانی تنابنده نائل نشدم -_-

۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۹ تنها همدم ماه
دختر عمو سمپادی هستی ؟
وای چقد سمپادی اینجاس ^_^
پاسخ:

همه سمپادیا جمع شدیم اینجا :)))))))

سمپادی جماعت هرکجا پا بگذارد آن جا بی شک آباد و معمور میشود -_-

یا شیخ! 
تو خودتی و شبیه هیچ کس هم نیستی! تمام. 

جمله قصار مرا متنبه کرد. قبلا نمی دانستم چرا این قدر بی خود سوت می زنم! 

ص.ق O_O
پاسخ:

فتبارک الله مرید تازه کار !

هیچکس شبیه من نیست -_- شیخکم بسیار یکتا و بی همتا -_-

سوت بزن همچنان ...

حتما قضیه ی بینی قشنگ تر هسد که حالت تحول گرفتی-_-
پاسخ:

نه بابا اصن کلا بینی ها رو جمع کردم بساطشو -_-

خیره سرم المپیاد دارم :| کنکور دارم :|

خوده یارو منقلبم کرد که بیخیالش شم ...

طنابنده که خوبه فخط یکم یه جوریه قیافش مخصوصا چشاش
پاسخ:

خودش که خوبه ، شخصیتشم جالبه ، بازیشم عالیه ، ولی هنگام خلقت قیافش یـــــــــــکــــــــــــــــ  مقدار قصور شده ... :))

البته عمدتا میگن رفتارم مثل محسن تنابندس ، نقــــی :/

مساله اینه که چشاش ریزه من چشام گاویه -_-

۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۲ مبین لطفی زاده دهکردی
تازه فهمیدم همون تاپیک‌بترکون آیریسک هستید!
فک و فامیل که فکر نکنم ولی همسایه‌ایم!
همون م ل
پاسخ:

جای شکرش باقیه که از فک و فامیلامون نیستید... 

×

تاپیک بترکون آیریسک o_O نه خوبه به چه چیزایی معروف شدم ... :دی

×

ولی بین کاربرای آیریسک شما رو من نشناختم.

×

تقریبا تمام افرادی که میشناختم رو مرور کردم ولی هیچکدوم نبود که اسمشون با م و فامیلشون با ل شروع بشه :/ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">