هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

بنویسید که بد بودم و جارم بزنید ...
پنجه در هر چه که من واهمه دارم بزنید !

×××

یک نفر آدمم و چند نفر غمگینم.

.
.
.
دیگه نیستم ! :)

آخرین مطالب

  • ۰۱ مهر ۹۹ ، ۲۰:۰۳ هعی.
  • ۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۲۱ عجب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

"پــســـر... :| "

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۴ ب.ظ

من اگه پسر بودم

یه پیرهن چهارخونه میپوشیدم

یقه دیپلمات ، آستینام تا آرنج بالا

ته ریشم میزاشدم ( البته اگه بهم میومد سیبیل قاجاری میزاشدم -_- )

مدل موهامم جنتلمنی ( این مدل زایدالوصفه حدمن باید با شکل نشان داد ) ، سون و اینا بدم میاد آخه :| اینور اونوره کله رو میزنن عین پیف پاف میشه وسط کلشون ... :|

یه ادکلن فیک تلخ (پول ادکلن مارک ندارم ، دروغ چرا...)

از این شلوار کتون درست حسابیا ( نه از اینا که خشتکشون تا زانوی آدمه )

یه کیف پولی از این مشکی باحالا که جذبه دارن ولی در حقیقت سرشار از تهی هسدن ... :|

یه عینک آفتابی  از این دسته خوشگلا ( بازم فیک # )

بعد

یه هندزفری مینداخدم تو گوشم و میرفدم تو خیابون ول میچرخیدم ...

 

ولی چه کنم دیگه پسر نیسدم

و الان در خدمت شمام :|

b

 

 

 

 

 

۹۴/۰۴/۰۴ موافقین ۷ مخالفین ۰
D:

نظرات  (۱۲)

:|


دخترى که می خواست پسر باشد؟! 
پسرى که دختر شد :|
دخترى با آرزو هاى پسرانه  :|

یکى از این سه تا به عنوان بیشتر میان به نظرم -_-
پاسخ:
:/
قبلا شاید به یه دلایلی دوست داشتم ؛ الانم به یه دلایلی دلم میخواست باشم ؛ یکی از دلایلشم آزادی ِ بی قید و بنده .
البته دختر بودن چیز ِ دیگریست... (: !

علنا مختصات دادیا :)))
پاسخ:
شنونده ( خواننده؟!) باید عاقل باشه ...!

+ فاکتورهام تغییر کرده ... کلا زندگیم تو پاییز خیلی عوض شد نسبت به تابستون
۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۷:۵۲ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
میگم یه وخ ضایع نباشه من نمیدونم معنی "فیک" چی میشه!


هنوزم نمیدونم تااازه :)))
پاسخ:

:)))))))) عاشقتم یعنی :))))))))

از بس بچه ی پاکی هسدی تو :))))))

البته میگن آرزو برجوانان عیب نیست
پاسخ:

آرزو نیست !

فانتزی زدم فقط !

خدا بهمون رحم کرده پس:)))))
پاسخ:

یک جورایی !

به خانوادم بیشدر رحم کرده ! :)

oooooooooooffffffffff eeeeeeeeey jaaaaaaaaaaaaan :x

bad faghat kafi bood man bbinamet ta zanet besham ^_^
پاسخ:

 ووی جون ^_^

فدات عشقولیم :*

یا ابرفرض :))
پاسخ:

ابرفرض یارت :))

تونه ؟؟ :| زدی کانال دو؟؟؟؟ :)))))))
پاسخ:

کانال دو ؟ :|

زدم کانال دهکرد !

(همچنان سرشار از اعتماد  ب سقف :)) )
پاسخ:

 نگو تونه خدا :))  تونه پیر :)) تونه پیغمبر :)) تونه ماهی :|

الان دارم تویه یه همچین حالتی تصورت میکنم!!!!!

پاسخ:

:دی

خیلی خوب میشم به مولا ... یو منو ندیدی اون موقع که پسرونه زده بودم ، تو سالن ورزشی یه وضعی داشدیم ...

۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۳ مستر نیمــا .
خب حالا که دختری چه جوری میگردی؟؟
اگه پسر بودی میگفتی اگه دختر بودم فلان میکردم:))))
پاسخ:

یه جوره خوب !

اوهوم ممکن بود ...

:))

۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۷ تنها همدم ماه
اوووووووووووف چه دخدر کشی میشدی اگه پسر بودی P:

پاسخ:

آرهههههههه :))))


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">