هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

بنویسید که بد بودم و جارم بزنید ...
پنجه در هر چه که من واهمه دارم بزنید !

×××

یک نفر آدمم و چند نفر غمگینم.

.
.
.
دیگه نیستم ! :)

آخرین مطالب

  • ۰۱ مهر ۹۹ ، ۲۰:۰۳ هعی.
  • ۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۲۱ عجب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

" نــِـی مـــآر ! "

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰ ق.ظ

 

پیرو پیمان پانتیسیسم که پذیرفتیم (واج آرایی پ)

 

قرار شد که بیشعور نباشیم و تومسائل خصوصی دیگران دخالت نکنیم و فقط تو مسائل خصوصی خودمون دخالت کنیم :/

 

ولی واقعا نمیشه از این مورد گذشت که

 

چرا نیمار که آفریقاییه ( حالا آمریکای جنوبی مثلا، مهم اینه که سیاه وسبزه است) و همسره محترمش که متعلق به آمریکای جنوبی(یا شایدم مرکزی ، در هرصورت اونم سبزه است ) با هم یه کارای خاک برسری کردن و ثمرشون شده این پسر که موهاش سفیده پوستش سفیده چشاشم رنگیه :|

 

شیر برنجیه واس خودش -_-

 

نه واقعا به کدامین برهان باید این بچه دارای چنین شمایلی باشه  ؟ :/ (صد البته به همون دلایلی که در ذهن منحرف شما میگذرد -_-)

قاعدتا باید به ذهن نیمار رسیده باشه که بده از این بچه آزمایش دی ان ای بگیرن ( حق تعالی بیامرزد پدرمادر شخصی را که آزمایش دی ان ای را کشف و اختراع نمود )

و خب اگه گرفدن تنها یک احتمال باقی می ماند و آن هم جهش ژنتیکی تک تک کروموزوم های کذایی آن طفل صغیر غیر ممیز است :|

×××

 

کثافتی عظیم جهان را دربرگرفده است -_- حق تعالی جملگی مارا از این کثافت عظیم به دور دارد ...

پ.ن.1 : همانا در چنین مواقعی مریدان باید جامه ها از تن برکنده خشتک ها بدرند و نعره زنان سر به اتوبان همت بنهند -_-

 

n

۹۴/۰۴/۰۶ موافقین ۱ مخالفین ۱
D:

نظرات  (۶)

خودشونم سفیدن برنز کردن حتماً =))
پاسخ:
=))))
۰۶ تیر ۹۴ ، ۲۰:۲۰ ♛ ♛ آرین ♛ ♛
من رامو گم کردم همت کدوم وره -_-
پاسخ:

از اینوره از اونوره -_-


با دید محدود نگاه نکنید :ی
هیچ کدوم حالت ها غیرممکن نیس :) 
پاسخ:

      :))))

ممکنه هر دوتاش باهم باشه مثلا :)))

هم بچش باشه هم نباشه مثلا :)))

       :))))

من نظری ندارم
ولی هر چی خدا بخواد همون میشه
وبهتره ما تو کار خدا دخالت نکنیم .
والبته بگم  اینطوری درمورد دیگران قضاوت کنیم ممکنه خودمون به
همون وضع گرفتار شیم شایدم بدتر :))))
پاسخ:

:))) خدا نکنه ، آخرش که عرض کردم ، خداوند همگی مارا به دور دارد :)))

صرفا محض مزاح بود ، جدی نگیرید !

قالبت مبارک!
اون موقع ک بچه ش تازه ب دنیا اومده بود یه نفر از اونا ک کشته مردخ ی نیمار بود اومد این قضیه رو واسم شرح داد.....بعد تهش هم ب این نتیجه رسید ک یه دختر بور (که باهم دوست بودن) بچه ش رو انداخته به نیمار و خودش هم رفته پی زندگیش!!!!(اسمایلی همون ک دونقطه خط هس بعد انگشت هاش رو هم می زنه رو میز!O_o) تا یه مدت های مدیدی میومد پیش من هی حرص می خورد سرش....
پاسخ:

مرسی عشقم :***

عجب ... منم پارسال تو جام جهانی درگیر نیمار و مسی و بچه هاشون بودم ...

واقعا اسمایلی به جایی بود :| عجب آدمایی پیدا میشن ... :/

:دی


۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۱:۴۸ آدم ارغوانی
الحق که حرفی به جا بود!
چگونه ممکن است عایا؟!
از این مطلب دو نتیجه میشه گرفت که عقل حکم میکنه دومی رو بپذیریم و قرآن اولی رو :|
1-وجود عجایب در خلقت برای ایمان آوردن بندگان به خدا :|
2.جهان رو به فحشاست :|
لازم به ذکره که الان داشتم و دین وزندگی میخوندم اینجوری شدم وگرنه درحالت عادی که سالمم :|
پاسخ:

راسدش از جام جهانی پارسال تا به الان درگیر این مساله هسدم -_- فقد به روی مبارک نیاوردم -_-

نوشدم که چگونه ممکن است :|

متن رو درست بخون ارغوانی -_- خودمم نتیجه گیری کردم -_-

ولی حالا نتیجه گیری های تورو هم می پذیریم جهت تنوع

مشخصه یه چیزی خوندی جوگیر شدی :|

تو همیشه سالمی ، شک نکن ... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">