هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

بنویسید که بد بودم و جارم بزنید ...
پنجه در هر چه که من واهمه دارم بزنید !

×××

یک نفر آدمم و چند نفر غمگینم.

.
.
.
دیگه نیستم ! :)

آخرین مطالب

  • ۰۱ مهر ۹۹ ، ۲۰:۰۳ هعی.
  • ۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۲۱ عجب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

آنِ منی ، کجـــآ روی :|

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ق.ظ

بنا به دلایلی دیروز نیامدم اینترنت و خیلی هم به من سخت گذشد.

ماجرا از این قرار است که پریشب یک سری فک وفامیل به صورت گله ای آمدند خانمان  ، یک عالمه هم پسر داشدند و اصلا دخدر در سن من نداشدند و تازه بدترش اینکه سه چهارتا بچه ی مفو و عنو هم داشدند :|

 نرسیده همان دم در پسر گندهه ی فامیل از من پرسید وای فای دارین ؟ خب بیشعوره غارنشین آدم توی راهرو می پرسد وای فای دارین ؟ بگذار پایت برسد به قالی خانمان بعد بگو :| حالم از ریختش بهم میخورد و گاهی وقت ها به خودم میگویم مادرش جلبک میزایید و 20 سال پرورش میداد بیشدر به درد جامعه میخورد تا این یالغور غارنشین که نه تنها اکسیژن تولید نمی کند بلکه اکسیژن مصرف می کند -_- البته خب مادرش نمی تواند جلبک بزاید ولی اگر می توانست خیلی خوب میشد.

و خب میدانید چه شد ؟ خوده این یالغوزه غارنشین و بقیه ی مردها و زن های فامیل پسورد را از من گرفتند و شروع کردند به استفاده از اینترنت مفتی :| یعنی انگار تمام چیزهایی را که میخواسدند نگه داشده بودند که توی خانه ی ما دانلود کنند ، سرعت اینترنت از دایل آپ خدابیامرز هم کمتر شده بود و خب آخرش هم حجم اینترنتمان ساعت 12:30 شب دوشنبه تمام شد :| خیلی آشغالند ، به نظره من زشد اسد که به آن زباله های زبان بسته می گویند آشغال بعد به این کفتارصفتان هم فقط می شود گفت آشغال -_- 

×××

پریروز مجبور شدم اتاقم را یک دستی بکشم چرا ؟ چون آن بچه های مفو و عنو اگر کصافط کاری کنند مادرانشان می آورندشان تو اتاق من و کصافط کاریشان را ماسمالی میکنند :| صد بار گفده ام من قرار است از مقامات بزرگ این کشور بشوم و درسد نیسد که بیایند اتاق من را به گند بکشند :|

در همان بحبوحه ی تمیز کردن اتاقم یک سری هم به اتاق گودزیلایمان زدم ، به طرز جالبی دو تا سوسک مرده پیدا کردم توی اتاقش ، نه اینکه یک نفر آن ها را کشته باشد ها ، نه! انگار که خودشان به مرگ طبیعی مرده باشند ، بعدش به داداشم گفدم که ببین اتمسفر اتاقت چه قدر گ+هی شده که حتی سوسک ها هم تویش میمیرند و اینکه دانشمندان باید بیایند روی تو گودزیلای جلبک مغز آزمایش کنند و اسمت را بگذارند جان سخت 4 ! همیشه برایم سوال است که چجوری توی اتاقش دوام می آورد و حتی شب ها آنجا میخوابد 0_0 

×××

این بچه های مفو و عنو هم عن همه چیز را درآورده اند -_- مثلا سر سفره هر کوفتی و گوشتی که دلشان خواسد و به چشمشان گوگولی می آمد برداشدند ، انگولکش کردند و نصفه نیمه گذاشدند توی بشقابشان :|  مادره مسئولیت پذیر مادری اسد که می نشیند جفت بچه اش و قاشق را تا ته در حلقوم بچه فرو میبرد که بچه غذایش را کامل بخورد و یا اینکه کلا بچه را با برنج و ماست ماسمالی میکنند و توی این گرانی گوشت به ما خسارت نمی زنند ولی فک و فامیل های ما هیچکدام مادران مسئولیت پذیری نیسدند و افتضاح قضیه را درآورده اند :| تا یک هفته هم مجبوریم از غذای پریشب تناول کنیم .

×××

دیروز یک حال بدی هم داشدم که میدانم درسد نیسد توضیح دهم ، یعنی توی وبلاگ نباید بیایم از غم و غصه و اشک این چیزها حرف بزنم چون ملت همه شان افسرده اند و حوصله ی ننه من غریبم بازی های بقیه را ندارند ، و اینکه کلا چیزه درسدی نیست آدم بیاید از ناراحتی هایش و مشکلاتش و گریه هایش بنویسد چون اولا کسی باور نمیکند دوما عده ای لوس بازی تلقی میکنند.

×××

کارنامه ام را هم گرفتم ، کمترین نمره شد فیزیک = 16 :|

با یکی از دوسدان شرط بسته بودم که اگر 15 شدم برایش بستنی بخرم هرچند تا که خواست ، خب حالا که 15 نشدم و شدم 16 ، پس قضیه منتفی است .

میدانم که دبیر نسبتا محترم می توانست بیشتر مساعدت کند فقط چون گند همه چیز را سر کلاسش درآوردم مساعدت نکرد ، یعنی من گندش را درنیاوردما ، فقط هرمبحثی که درس میداد میگفتم خب به چه دردی میخورد ؟ خب حالا که چه ؟ خب حالا ما این ها را بخوانیم و بدانیم کدام گرسنه ای را سیر خواهیم کرد ؟ کدام جنگی را جلوگیری خواهیم کرد ؟ کدام مریضی را درمان خواهیم کرد ؟ و بعدش میگفت فلانی وقتی حالیت نمی شود الکی بهانه نیاور :|

من خیلی هم حالیم می شود فقط مساله اینست که دوسد ندارم مغزم را با چیزهایی که دوسد ندارم پر کنم ، مغزه من که الکی نیسد ، من خودم هم کم الکی نیسدم ، خیلی هم الکی نیسدم ، در حد متعادل الکی هسدم.

×××

آن زبان کذایی که به من گفته بود برو خودت را از طبقه ی دوم پرت کن با این امتحان دادنت هم شدم 19.5 ، بعدش دلم میخواست جدا خودم را از طبقه ی دوم پرت کنم پایین .

کامپیوتر به طرز جالبی گفت 18.5 شدی بعدش بهش گفتم من ؟؟ باو من نیم نمره غلط داشدم چطور ممکنه ؟

خودم هم تعجب کردم ، حالا باز تصحیح میکنم

و بدین ترتیب شدم 19.5 ^_^

×××

پویا توی وبلاگش نوشته " خیلی حال میدهد آدم دری وری بنویسد " ، این جمله اش را دادم حکاکی کنند روی فروهر ، بندازم گردنم :|

یک حالی می دهد اساسی ، یعنی از قدم زدن با نیمه ی گوم شده ی در به درم توی خیابان شانزلیزه ی پاریس زیر باران در حالیکه کیت کت میخوریم هم بیشدر حال می دهد .




۹۴/۰۴/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
D:

نظرات  (۱۴)


پانته ا یادم باشه دیدمت با چهار تا استخوون مواجهت کنم یا شیخ:)))
من به این مظلومی
من به این مهربونی 
من به این خوبی:)
من گودزیلام؟
ایا هر دهه هشتادی گودزیلاست؟
ایا این صحیح است که بخاطر چهار روز مرا گودزیلا بخوانی؟
ایا؟؟؟
البته به هیج وجه نمی شود منکر این شد
خود من در زمان امتحانات روی یک هزار پای مرده خوابم برد و نفهمیدم
مورد داشتیم سوییچ یدک ماشین معلم روحمان در اتاق من بوده:)
اما یک گودزیلا همیشه یه گودزیلا نیست
در موارد نادری فایده هم می رسانیم ما:)
پاسخ:

میزنم تو سرت با شیخت اینطوری حرف نزن :)))) بیشعور نباش گودزیلای من :)))))

تو استثناعن گودزیلای خوبی هستی ...

دوستت دارم :**

دیگه بقیشو تو تلگرام میگم بهت ... دیشبم که خوابم برد ، ببخشید :)

من نرفتم کارنامه بگیرم!!وقت اعتراضم تموم شده خدا به دادم برسه
پاسخ:

       منم دیگه از بس سیریش شدم رفدن گرفدن :)))))

وگرنه میخواسدن نگیرن !

اعتراض چیه باو ، پیش دانشگوهی که این حرفا رو نداره !

اصن جزو اهداف ما بود که پیش دانشگوهی تک ماده داشده باشیم -_- !

شیرینی منو هنوز ندادی!!!والا
پاسخ:

میدم بهت حالا !

بزار بعد از ماه رمضون ، بریم بیمارستان ، بابابستنی هم نزدیکشه فکر کنم :-""

یا نکنه جاش عوض شد ... :-؟

حالا یه جایی می برمت :))))

۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۸ آدم ارغوانی
:|||
پاسخ:
برای ما قیافه نگیر :|
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۶:۴۵ آدم ارغوانی
چه رشته ای هستی؟!
پاسخ:

درباره ی من را بخوان خب -_-

ریاضی بودم :| ولی به اصرار خانواده باید بروم تجربی ...

اما ایشالله المپیاد یه چیزی می شویم میرویم انسانی ! :)

شیرین عسل اعتماد به نفست تو حلقومم
پاسخ:
اعتماد به نفسم تو حلقومت جا نمیشه ،خفه میشی -_-
کلا اینترنت حجمی خر است!!!

پاسخ:

یس :دی

وضعش خوبه دیگه :)) خو راس میگم دیگه لحنت شیرینه :) به دلم میشینه خخ :)
پاسخ:

هوم :))) خر کیف شدم :)))

 اصن شخصا بچه ی به دل نشینی هستم ... لامصب معلوم نیست چرا انقدر خواستنیم خو ؟ :دی

درمورد بچه های مفو و عنو باید ب استحضار برسانم ما نیز در خانواده مان بسیار داریم.این بچه ها رسما هرغلطی میخواهند میکنند و مادرشان همچون شله زرد ب جای خود نشسته اند! اگر با بچه ها تلخی کنی گویی محاربه با امام زمان کرده ای!
****
جملگی مریدان پانتیسیسم سعی بر آن دارند ک در همه حالات و احوالات پیرو شیخ خود باشند.لذا پنهان نمودن احساسات و اتفاقات منفی لزومی نداشته چراکه پیروان غم شیخ را غم خود میپندارند.
****
فیزیک2 بسی جان فرساست.اما اگر تمرین بسیار شود یقین بدانید ک نتیجه دلخواه حاصل میشود.حالی آن ک امتحانات سال دوم تاثیری در جایی نداشته و غول کنکور همیشه مورد توجه بوده!
***
پاسخ:

دخیخا همان شله زرد به شدت برازنده شان است ، مرسی که اینو به کار بردی ، پع کافیه به بچهه بگی "نکن" پا میشن میرن خانوادگی یه جنگ هم راه میندازن ...

××××

:)))))))) ووی جون ! نه باو من یعنی شیخکم پانی کلا شادی هامو با مریدام تقسیم میکنم ، غم و اندوه را پنهان میکنم ... این بهتر است...

××××

فقط خوشحالم که اعتراف میکنید فیزیک 2 ناجوره ... تمرین بسیار کجا بود باو ! من فقط سره کلاس گوش میدادم و حل میکردم و تو خونه بیکار بودم :))))

آری خودمان هم از این بابت که هیچ گورستانی دوم دبیرستانمان تاثیری ندارد خوشحالیم!

۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۳:۴۶ اقای روانی
یادم نمیاد اخرین باری که 16 شدم و ناراحت بودم کی بود
پاسخ:

:))))))))

من الان ناراحت نیستم :))))))))

میتونستم بیفتم :))))))))

ولی خب نیفتادم

۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۳:۴۴ ♛ ♛ آرین ♛ ♛
در رابطه با مهمان ها حق دارید اما از اخویتان خورده نگیرید که وضع اتاق بنده و سایر اجناس مذکر نیز چنین است!

××

به عنوان کسی که علم فیزیک را بدون کاربرد میداند!... !! .... !!!!!!!!!!
نمره شانزده بسیار نمره خوبی است کلاهتان را به هوا پرتاب کنید.

با یکی از دوسدان شرط بسته بودم که اگر 15 شدم برایش بستنی بخرم هرچند تا که خواست ، خب حالا که 15 نشدم و شدم 16 ، پس قضیه منتفی است
کاملا شیوا و متین. در منتفی شدن قضیه شکی باقی نمی ماند.

××

میشود لطف کنید نام آن کتاب کامپیوتری که در مدرسه به شما یاد میدهند به ما قرض بدهید؟ از آن جایی که ما مدرسه معمولی به فراگیری علم میپردازیم همچین کتابی نداشتیم. میخواهیم pdf آن را دانلود کنیم ببینیم در چه سطحی به شما تیزهوشانی ها کامپیوتر یاد میدهند.

××

به قول دوستان در دری وری نوشتن لذتی هست که هرکس درکش کرد، ترکش نکرد!

والسلام

آرین -^-
پاسخ:

یعنی واقعا همه تان انقدر اتاقتان ناجور است ؟ :|

باور کنید اخوی من خیلی وضعش حادتر است ... :|

یعنی دید من را نسبت به تمامی اجناس مذکر تغییر دادید :| کثیف ها

×××

آری خودم هم خیلی خوشحالم . میتوانستم اصلا پاس نشوم و بیفتم ولی خب این کار را نکردم .

×××

اوهوم ، البته دیشب که بهش گفتم گفت "نکبت ه دروغگو "و این حرف ها ولی خب من دروغی نگفته ام ، چون قرار شد اگر 15شدم بستنی بدهم نگفدم 15 و بالاتر

×××

درمورد کامپیوتر توی وبلاگت شخصا باهات صوبت میکنم .

فقط توی مدارس تیزهوشان تدریس میکنند از همان اول راهنمایی ...

×××

آری آری ولی دارم فکر میکنم که دیگر پست نگذارم ، والاع :|

×××

علیک سلام


پــــآنته آ ^_^

یه قوله این دوسته بالایی بابا شیرین اصن شیرین عسل اصن کیک روکش کاکائویی دار :)) 
ما وقتی مهمون بیاد خونمون بر میگردیم به عصر غار نشینی کلا سعی میکنیم  مودمو جمع کنیم خخخ
پاسخ:

وختی مهمون میاد هم به اینترنت نیاز دارم بنابراین نمیتونم جمعش کنم + سابقه نداشد مهمان های این چنینی داشده باشیم :|

کیک روکش کاکائویی دار :| ناپلئونی :| باقلوا لبنانی :| شیرینی سوییسی :|

چع وعضشع

امان از این فامیل ها.
خوب این گودزیلای شما چندان هم شاید گودزیلا نباشد! خوب دخدر که نیست اتاقش را مرتب کند! شما بیا برو اتاق من را یک ماه قبل ببین، تویش سوسک مرده که هیچ گودزیلای لم داده(خودم) هم یافت میشد.
یادش به خیر، وضعی شده بود که یک بار که خاله ی جانمان و دختر خاله ی جانمان آمدند خانه ی مان من در اتاقم درس میخواندم، بعد نیم ساعت که آمدم بیرون دو نفری با هم جیغ زدند و مادرم زد زیر خنده.
ریشم از همه جای صورت بیرون زده بود و 16 سانت مو داشتم که روی سرم وزز شده بود!
بعد که کنکور دادم انقدر به خودم میرسم که حالم از خودم به هم میخورد، روزی سه بار اصلاح میکنم فقط! از سر بیکاری.
بعد که با فیزیک در نیفت خانم.
بعد که نمره ها هم که خوبه دیگه! چی میخوای بیشتر؟
و اینکه ما که نرفتیم ولی دوستانی که رفته اند میگویند کل پاریس به یر انگشتی نمی ارزد و حال هم نمیدهد انگار. فقط میروی با ایفل یک سلفی میگیری و بعد میروی توی یک کافه یک چیزی میخوری و از چیزی که داری میخوری هم یک عکس میگیری و تمام.
مگر اینکه از این روشنفکرای عینکی باشی که میروند توی این گالری های نیو آرت و از دیدن یک مکعب قرمز لذت میبرند.
همین دیگه خیلی شد خودش.


پاسخ:

چرا خیلی هم گودزیلاست ، چون دهه هشتادیست و همه ی دهه هشتادی ها گودزیلا هسدند و اصلا هم استثناع ندارد -_-

بالاخره پسر هم نباید جو اتاقش را غیرقابل سکونت کند :| 

خیلی درس میخواندی پس ، خرخوانی بوده ای برای خودت انگار :-"""

بیکاری خیلی چیزه بدی است ، باعث می شود تو روزی سه بار اصلاح بکنی و پوست صورتت را به فنا بدهی ، باعث می شود من بیایم اینجا مزخرف بنویسم ، باعث خیلی چیزهای دیگری هم می شود.

چه قدر طرفدار فیزیک داریم اینجا :|

نمره هایم را هم دوسد دارم ، خوشگلند :دی

بستگی دارد با کی بروی ، مثلا 30 سالت باشد و با همسرجانت که 28 سالش است بروی بعد باران بیاید و توی بهترین خیابان دنیا هم باشید بعد یک کاره خاک برسری انجام دهید که توی ایران خاک برسریست ولی تو خارج عادیست آن وقت حال میدهد ولی مقدار حالش کم است و با دری وری نوشتن قابل قیاس نیست .

من عینکی نیسدم ولی باید بروم توی زمره ی عینکی ها ... دارم کور میشوم ... اوه مای الله ...

از کامنت های طولانی خوشم می آید .


کیت کت خعلی باحال بود لحنت خیلی شیرینه گفده بودم خخخخ
پاسخ:

       کی گفده بودی ؟ :دی

مرسی شیرینی از خودته :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">