هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

بنویسید که بد بودم و جارم بزنید ...
پنجه در هر چه که من واهمه دارم بزنید !

×××

یک نفر آدمم و چند نفر غمگینم.

.
.
.
دیگه نیستم ! :)

آخرین مطالب

  • ۰۱ مهر ۹۹ ، ۲۰:۰۳ هعی.
  • ۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۲۱ عجب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

گفته بودم که از ماهی بدم می آید ولی نهنگ ها را خیلی دوست دارم . خب چون نهنگ ها ماهی نیستند و پستاندار هستند.حتی از دلفین ها هم متنفرم چون همه ی آدم های دنیا جمع شده اند دور دلفین ها ، بهترین جاها را برایشان آماده کرده اند بهترین چیزهارا به خوردشان می دهند تازه کلی سرگرمی هم برایشان تهیه می کنند که من انسان هم حتی به چشم ندیده ام.


آنوقت نهنگ های بدبخت چی ؟ توی دریا افسرده و تنها رها شده اند ، شکارشان می کنند بچه هایشان را یتیم میکنند خانواده نهنگیشان را از هم می پاشند و باعث می شوند که نهنگ ها بیایند توی ساحل دسته جمعی خودکشی کنند...حتی نهنگ ها هم بیشتراز انسان ها آدم هستند چون توی غم همدیگر شریک می شوند و دسته جمعی می آیند توی ساحل خودکشی میکنند و هیچ بنی بشری هم جیکش در نمی آید و اصلا هیچ کس فکر نمیکند نهنگ ها توی این دنیا دارند زجر می کشند.


دو تا چیز توی دنیا هست که نمیفهمم چرا انقدر دوستشان دارم : گوجه و نهنگ


نهنگ ها خیلی گناه دارند ، مثل فیل ها مثل خرس های قطبی...من خیلی وقت ها وقتم را برای فکر کردن به نهنگ ها اختصاص داده ام ، مثلا یک بار برایم سوال پیش آمد که نهنگ ها تخم می گذارند ( منظورم تخم ریزی ماهی گونه است ) یا بچه می زایند واگر بچه می زایند چجوری به توله نهنگشان زیر آب شیر می دهند که توله نهنگ خفه نمی شود ؟ :/ خب توله نهنگ اگر با دهان شیر بخورد پس از کجا نفس بکشد ؟ نهنگ مگر دماغ دارد ؟ :/ و اگر تخم میگذارد پس چرا پستاندار است ؟ :/


یک مدت از هرکس که می پرسیدم لبخند ژکوند به همراه مبلغی حرف که فلانی به چع چیزایی فکر میکنی تحویل میگرفتم ، یک بار هم سر کلاس زبان این را به انگلیسی مطرح نمودم و استاد محترم از کلاس پرتم کرد بیرون و گفت که اصلا چیزه خوبی نگفتم :/


من نمیدانم خودش همه اش در مورد دوست پسر/دختر حرف میزند اشکال ندارد بعد درمورد تغذیه ی توله نهنگ سوال پرسیدن مشکل دارد ؟ :/ راستش از آن موقع حالم از استاد زبانم بهم خورد و دیگر حاضر نشدم زبان را ادامه بدهم و همه اش به خاطر آن یاروی زالو صفت است.


حیوان های زیادی هستند که خیلی گناه دارند ، مثل ببر ها ، پلنگ مازندران و اینجورچیزها ، اما خب نهنگ ها و فیل های بدبخت مثل این ها وحشی نیستند و خیلی هم اهلی هستند و همین من را عذاب می دهد که چرا یک حیوان زبان بسته ی بیگناه که کاری به کسی ندارد این چنین باید به سان انقراض برود.


دلفین ها خیلی خوشبختند ! کصافط ها همه چیز دارند ، مثلا اگر اراده کنند آب پرتقال هم برایشان می آورند. من قبول دارم حیوان های دوست داشتنی و بامزه ای هستند ولی خب دوستشان ندارم چون حق نهنگ های مادرمرده را میخورند ، به علاوه اگر دلفین ها بخواهند می دهند کت شلوار سورمه ای برایشان درست کنند که ضد آب باشد و اینطوری دلبرتر میشوند ، چون من تصور میکنم که دلفین ها با کت شلوار سورمه ای خیلی خوشگل بشوند :-"


بعد نهنگ های بیچاره تمام هم و غمشان این است که کسی شکارشان نکنند...من نمیدانم شکار نهنگ چه فایده ای دارد ، مثلا مردم گوشت نهنگ را میخورند ؟ پوست نهنگ را می پوشند ؟ جان من گوشت نهنگ خوردن دارد ؟ :/


وقتی بزرگ بشوم پرورش نهنگ خواهم زد ، حتی اگر شده می روم یک دریاچه میخرم به بزرگی دریاچه ی خزر و چهارتا کارگر افغانی میگیرم  و بیل می دهم دستشان که دریاچه را بکنند بزرگتر کنند ، بعد میدهم تویش نهنگ بیندازند با اکسیژن اضافه ، دلفین ها را هم راه نمی دهم ، یک مجرایی هم می دهم لوله کشی کنند توی دریاچه که از توی آن مجرا شله زغد برود توی دریا برای نهنگ ها ، دلفین ها را هم راه نمی دهم ،بعدش چهارتا کارگر افغانی دیگر میگیرم که بروند توی اقیانوس غذای باب طبع نهنگ هایم را جمع کنند بیاورند و بعدش من با هیلیکوفتر شخصیم از بالا غذا بریزم برای توله نهنگ هایم و دلفین ها را  – مخصوصا آن کت شلوار سورمه ای ها را – راه نمیدهم تا آن جایشان بسوزد.


یک مربی هم میگیرم نهنگ هایم را تربیت کند تا بتوانم عنان نهنگ ها را گرفته و به تاخت و تاز بپردازم.


هوم ... البته ممکن است همسرم در این راه مانع خرج کردن من برای نهنگ ها بشود ، خب اینطوری مجبورم همسرم را با عشق و علاقه بیندازم توی دریاچه ی پرشین پانی تا با نهنگ ها زندگی کند و بفهمد که چه قدر دوست داشتنی هستند و بعدش که فهمید از توی آب می آورمش بیرون و او به من می گوید " اوه پانی ، تو واقعا مسیر زندگیمو عوض کردی ... دریچه های نهنگی جدیدی رو به من باز کردی ... " :))


( پانی ، نیمه گم شدت الان کجاست ؟     - داره دعا میکنه خدا منو بهش برسونه :/ )


همیشه گفته ام و می گویم با همسر خود منطقی و با ارائه روش های عملی /فیزیکی صوبت کنید.


جزوه ها رو ببندید ، هفته ی دیگه کـــِـویز می گیرم ، پسرا از دخترا جزوه نمی گیرید -_-

والسلام.

۹۴/۰۵/۲۲ موافقین ۲ مخالفین ۰
D:

نظرات  (۱۵)

لاو دیس پست 3>
پاسخ:
تنکس :) 
خودم میدم برات یه خونه دوبلکس بسازن وسط زیست بوم نهنگ ها در دریا تا راحت تر به علایق خود برسی :) تازه یه پرورش گوجه هم رو سرش میزنم برات
پاسخ:
ایده ی بسیار  خوبیه :-" علی الخصوص گوجه :-"

ولی لازم نیست یو این همه لدف کنی ، نیمه ی گوم شده خودش این کارا رو میکنه :-"

۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۲ آدم ارغوانی
دروووود بر تو دلاور!
پاسخ:
درود خدا بر تو عشقولیم :-"

شما فقط کامنت منو تایید نکردی یا کامنت هیچ کس رو تایید نکردی؟
به هر حال موفق باشی پیرمرد، بای
پاسخ:
سه چهاربار نوشتم جوابش رو نوشتم و هی پاک شد
دیگه واقعا اعصابم خورد شد !
ببخشید ! پوزش !
متقابلا آرزوی موفقیت !

۲۵ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۰ آدم ارغوانی
:|
:||
:|||
:||
:|
خودت بر*ینی :|
پاسخ:
:|
:||
:|||
:||||
:|||||
من که همیشه در حال ری+دنم :|
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۱ آدم ارغوانی
نه تا آن موقع یک فیزیک دان شده ام و بررسی میکنم تا ببینم بدنشان چگونه باشد که بتوانند تعادل گردنشان را با آن حفظ کنند! :|
پاسخ:
خوب است
عالی است
همینطوری ادامه بده
ببینم میتونی در خلقت بر+ینی یا نه :|

چرا اینجوری می کنن با تو آخه؟؟؟؟
حالا چی بودن اون کتابا؟؟؟
 پنجره ی چوبی رو می خواستم قبل خواب دو صفحه بخونم و بخوابم..ولی نشد....اصن اول دراز بودم و می خوندم دیگه از یه جایی پا شدم نشستم!!! چقدم مامانم دعوام کرد که واسه یه کتاب بیدار موندی؟؟
با این وضعیت دیگ واقعن باید متوسل شد به مدرسه و پاییز و .....
پاسخ:
هرموقع فهمیدم چرا سر المپیاد اونطوری کردن دلیل این رو هم میفهمم :|
کتاب شعر بودن ... عــَـخـــِـی :/
جدا دلم میخواد پاییز بیاد ! بسه دیگه ! پاییز بیاد !
دیدن تو یکی از دلایل اشتیاق به اومدن پاییزه 
و اینکه بعدش در کتابخانه چه کارها قرار است بکنیم !
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۴ ♛ ♛ آرین ♛ ♛
ما یک لحظه بین نهنگ و وال قاطی کردیم و خطای 404 دادیم! البته شاید هم هر دو یکی باشند. به هر حال پوبا جان گل گلاب از ما بهتر میدانند و در مقابل علم زیستی شان سر تعظیم فرود می آوریم و حرفشان قبول است.

اگر میدانستید که چقدر از گفتن آن جمله که گفتید دوغ میخورید خوشحال شدیم، بند بند وجودتان از هم گسسته میشد.

تعریف واژه "نابغه" نیز، از تعریف منِ نوعی زمین تا آسمان متفاوت است. به هر حال ما متشکر و قدردان این همه لطف شما هستیم.

خداوند شیخ را برایمان نگاه دارد.


والسلام
پاسخ:
حالا زیاد هم فرق ندارند نهنگ و وال ! :-"
ما نیز در مقابل علم زیستی دکتر پویا جان گل گلاب سرتعظیم فرود می آوریم ، اینچنین مریدانی داریم ما و اینچنین شیخی هستیم ما !

نه واقعا میگم ، تازه فهمیدم چه جادویی تو دوغ بوده که به عنوان عشقت برگزیدیش...معشوقه ی خوبیه !

این الطاف ما همه اقرار به حقیقت است و بس ! نه تملق و نه تعارف !

ان شالله سایه ی شیخ مستدام باد ...

علیک سلام
یه فیلمی بود ک یه پسر بچهه با چند تا نهنگ دوست شده یود...و باباش هی دعواش می کرد و همین جوری ادامه یافت و قسمت دوم همون فیلم سینمایی این پسره تونست نهنگ ها رو از یه آتش سوزی بزرگ تو دریا نجات بده....الان یاد همین افتادم...
البته الان فقط اومدم یه کتاب بت بگم ک حتمن حتمن حتمن بخونی! من دیشب تا صب نشستم و خوندمش!!!
پنجره ی چوبی>>> فهمیه پرورش>>>نشر کتابستان
ینی صفحه ی اولش رو ک خوندم یاد تو افتادم!!! و دیگه کلن تا تهش هی یاد تو بودم!!
ولی اینو حتمن بخون.........حیف ک کتابه ماله خودم نیس وگرنه همین امروز میومدم دم خونه تون بت می دادمش...!
البته خب آخراش یکم قابل پیش بینی و بیخود میشه ولی خوبه!!! ارزش یه بار خوندن رو داره...
پاسخ:
این فیلمه رو حس میکنم دیدم ... حالا یا خودشو یا یه چیزی مثل اینو ...
ووی جوون =))) اتفاقا بیکارم الان ، تو کلا همه کتابا رو شب تا صبح صبح تا شب میخونی :دی
اوکی ، پاتوق کتاب داره اینو ؟ اون روز رفته بودم چند تا کتاب شعر جدید آورده بود دلم خون شد ... میفهمی ؟ خون !
مامانم گفت اگه باز کتاب شعر برداشتی برنداشتی ... بهله :/
مشتاقم بدونم داستان چی بوده که کلا یاد من بودی ... یعنی واقعا کنجکاوی مثل خوره افتاد به جونم ...
×××
دلم برات تنگ شده ! خیلی زیاد ! خیلی خیلی خیلی زیاد !
پاییز شروع شو دیگه ...
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۶ ♛ ♛ آرین ♛ ♛
اگر روزی پستتان به اقیانوس و دریا خورد و زبانم لال شیخنا داشت غرق میشد مسلما اگر دلفینی به کمکتان نیاید، انتظار نداشته باشید که نهنگی هم بیاید و نجاتتان دهد. یک دلیلش این است که نهنگ ها هیچ احساسی نسبت به انسان ندارند و دلیل دوم هم این است که شما حضرت یونس نیستید.

استدلال شما هم در رابطه با غذا ها و لباس هایی که به دلفین ها میدهند یک نوع حس... چطور بگویم... میتوان گفت حسودی است ^.^
هستند دلفین هایی که به دور از انسان ها و در آب های آزاد، بدون دغدغه و بدون بازیچه دست بشر دوپا بودن زندگی میکنند و این نوع حیات لاکچری برایشان پشیزی نمی ارزد.

سگ هم داریم از ما بهتر زندگی میکند. سنجاب هم داریم از ما بهتر زندگی میکند. شاید باورتان نشود ولی کرم خاکی هم داریم برای خود برو بیایی دارد. ولی مسلما ما دشمنی ای با این نوع حیوانات نداریم.

در کل هم باید بگویم زیاد حرفایم را جدی نگیرید. این روز ها نمیدانم چرا دلم میخواهد با همه دنیا ساز مخالف بزنم. مثلا اگر الان بگویید شب است میگویم روز است. (این نظر در ساعت 12 شب نوشته شده و اگر داری این نظر را در روز میخوانی خودت برعکسش کن).

مثل شما دلم برای نهنگ ها میسوزد. کلا چهره شان مظلوم است. خود کشی که میکنند و آن صدا ها را از خودشان در می آورند که اصلا آدم دلش میخواد ۲و۳-دی متیل هگزان بریزد روی خودش و با کبریت خلاص!
آن ماده هم که گفتم نمیدانم آتش زا هست یا نه. پس فردا شیمی دانی از وبلاگ شما عبور کرد و نظر ما را خواند نیاید برای ما کری بخواند که فلانی اشتباه کردی و این حرف ها که دنده هایش را خرد خواهیم کرد. البته ما عموما آدم خشنی نیستیم ^_^

از آنجایی که گوجه با دوغ جور در نمیاید علاقه افراطی به آن نداریم. ولی خب خوب است.

نهنگ دماغ دارد شیخنا ؛
پس به خودی خود دیگر قضیه منتفی است

در رابطه با خرید دریاچه ای به اندازه دریای خزر با شما موافقم. بهتری کاری ست که میتوان برای حمایت حیوانات دوست داشتی انجام داد. شاید هم ما قاره ای به اندازه قاره آفریقا خریدیم و تویش پاندا پرورش دادیم. با بامبو %_%

باشد جزوه نمیگیرم |:
حکومت نظامی ای، چیزی، نمیخواهید برقرار کنید یا شیخ؟ :«

والسلام

آرین ®

من که روز کوییز احتمالا سرما خوردم ^_^
پاسخ:

هرچند شیخکم تا حالا فقط یه بار رفته استخر ولی خب دیگه از عجایب و معجزات ایشان همین بس که توانایی شنا در اعماق دو سه کیلومتری را هم دارد و همچنین توانایی شنا در دریا و اقیانوس مواج + توانایی کوسه پرانی !
ولی خب کی گفته نهنگ ها احساسی به انسان ها ندارند ؟ اتفاقا خیلی هم قلب گنده ای دارند و برای تمام جانوران احساس دارند ! گوگولی ها ^_^

آری یک مقدار حسودانه آن استدلالات را بیان کردم و خوشحالم که مریدی نابغه همچون شما دارم که اینچنین از لابه لای خطوط افکار و احساسات شیخ را رصد کرده و به گوش همگان میرساند !
آن دلفین ها شاید هنوز از این حیات لاکچری خبر ندارند چون هنوز دلفین ها موبایل ندارند که به همدیگر از این زندگی و آن زندگی خبر بدهند ، شاید برایشان پشیزی بیارزد که الله اعلم .

کلا هرجوری حساب کنیم بعضی حیوانات از ما بهتر زندگی میکنند :||||
حالا نمیخواستم بحث سگ و گربه را پیش بکشم #

بالاخره شیخ بودن هم این سختی ها را دارد که باید مریدان را در وقت بی اعصابی و در وقت سازمخالف زدن درک نمود و هیچ نگفت و هی گفت آری حق باتوست !
 خداوند شیخکم را برای شما نگه دارد !

این چهره ی مظلومشان خیلی عذاب آور است ، من آن دی متیل هگزانی را که گفتی نمیدانم آتش میگیرد یا نه ولی من اصلا خودکشی با آتش را نمیپسندم و ترجیح میدهم که بروم خودم را توی دریا غرق کنم چون بیشتر به نهنگ ها میخورد .

آی شیمی دانی که این وبلاگ را میخوانی لدفن بر مرید نابغه ی ما خرده مگیر و کری مخوان که جایگاه مرید ما بس رفیع است و کری خواندن شما به قول خودش "پشیزی نمی ارزد ! " + مرید ما گاها خشن میشود که این از خصوصیات بارز مریدان نابغس .


راستش من هم معتاد دوغ شده ام ، یعنی اصلا روزی سه چهار لیوان اگر دوغ ننوشم و دوغ خونم کم شود ضعف میکنم می افتم میمیرم :|

نهنگ دماغ دارد پس ... برو با مرید دانشجوی سال اول پزشکی یک مناظره ای بکن چون او میگوید آن سوراخی که بالای سر نهنگ هست و از تویش آب فواره میزند مال نفس کشیدن است و حال تو میگویی نهنگ دماغ دارد !

همیشه شیخکم بهترین کارها را انجام میدهد ، اصلا ردخور ندارند تصمیمات ایشان :-"

بخرید ، خوب است بخرید ، پاندا دوست داریم ، بامبو هم بیشتر دوست داریم .

ممکن است برقرار کنیم ، حال باید نیک در آن اندیشه کرد که پس فردا برقرار نکنیم وبعد مثل خر مانده در توی اراده ی مملکتمان بمانیم !!

علیک سلام

اگر سرما خورده باشی جلسه ی بعدش یه کویز جانانه ی مخصوص ازت میگیرم :|


۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۴ آدم ارغوانی
من هم میخواهم در آفریقا یک پرورش زرافه داشته باشم و زرافه هایی با گردن های خیلی دراز و غیر عادی را بار بیاورم :|
پاسخ:
این زرافه های تو خیلی کمک شایانی به افزایش دی اکسید کربن و کمبود اکسیژن در مناطق آفریقایی میکنن -_-
ولی خب زرافه هم بد نیست ... خوبه ینی ... در هرصورت به عنوان یک فرند حمایتت میکنم :-"
بعد یه چیزی ، با گردن های دراز و غیرعادی منهدم نشن یه وخ ؟ مساله ی تعادل و اینا :-"
همین اول کار بگم که اصن خرابتیم یا شیخنا! برداشتی کد امنیتی رو! بزنین همه کف قشنگه رو!وششششش وششششش وشششششش(صدای سوت منظورمه)
راجب اینکه نهنگا چجوری شیر میدن باید بگم مگه نهنگا با اون سوراخ بالاشون که تو کارتونا هی داره ازش آب میپاچه بیرون نفس نمیکشن مگه؟!
بعد باید بگم که نهنگا شیرشون اینقد غلیظ و چربه که مثل بطری نوشابه میاد بیرون بچه میخوردش!
بعد اینکه نه خیر تخم نمیذارن، میزائن.
منم در ضمن موافقم که بعضیا خیلی گولاخن که نهنگ شکار میکنن ولی خوب میخورن نهنگو! واسه تفریح که شکار نمیکن!
ایده ی دریاچه را هم هستم در ضمن! نخسوزن آن قسمت نیمه ی گم شده را انداختن در بین نهنگا! و اینکه دریاچه ی جدید مبارک! و اینکه آن نیمه ی گم شده باید هم آرزو کند پیدایت کند خوب! شیخ جماعتی هستی خودت! الکی نیست کع!

پاسخ:
من خودم شخصا خراب تو ام ، تو یکی از بهترین مریدان من هستی .
چاکریم ! میخواستم یه جوری خوشحالتون کنم این کد رو برداشتم ، مثل اینکه جدا هم خوشحال شدین :)))))
من عاشق صدای سوتتم :-"
تو گوگل بزن همه چی میاد درموردشون :-" من خودم شخصا چیزی نمیدونم :-"
اوا o_Oچه قدر دقیق دانشمندا راجع به شیر نهنگ تحقیق کردن !!!!
میدونم میزائن :))))
گولاخ به شدت به جا بود ! آخه دیو++ثآ به جای شکار نهنگ برین سراغ شکار کشت سیب زمینی ... والا ...
مرسی ! میتونم روی حمایتت حساب کنم دکتر :-"
خب بیا باهم نیمه ی گم شدمو پرت میکنیم تو دریا :-" به هرحال ممکنه احساسات جلوی این عمل من رو بگیره در اینصورت تو ماموری که پرتش کنی تو دریاچه !
ایشالله دریاچه ی خودت :دی
آره واقعا آرزو که هیچی ... دخیل ببنده شله زرد بپزه سرامامزاده صبح تا شب جوشن کبیر و صغیر بخونه بلکه خدا دلش رحم بیاد منو بزاره وسط زندگیش !
کم الکی نیستم کع !
+ خدا شما ، مرید بزرگوار رو ، برای ما حفظ کنه ان شالله
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

تفسیر قشنگی بود...
البته هم نهنگ ها و هم دلفین ها جزء حیوانات باهوش هستند...ولی اگه اشتباه نکنم دلفین ها باهوش ترند...و البته فیل ها از دلفین ها هم، هوششون بیشتره...


حالا اینکه چرا به دلفین ها بیشتر توجه میشه شاید به این خاطره که می دونند چطوری از هوششون استفاده کنند...الله اعلم...


امام موسی کاظم سلام الله علیه و آله می فرماید:" هیچ چیزی نیست که چشم تو ببینه و در اون موعظه ای نباشه"



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام رزمنده ! (:

مرسی جدا ! :-" 
نهنگ ها زیاد باهوش نیستن ... در حد یه نهنگ باهوشن !
دلفین ها بله متاسفانه دارن نون همین هوششون رو میخورن دیگه ...

آره تقریبا به همون خاطر هست + معمولا آدما به یه چیزی میچسبن و گند اون چیز رو درمیارن و به جاش چیزای دیگه رو فراموش میکنن !


مرسی بابت دعا ... ان شالله که اینطوری بشه ...
متقابلا آرزوی عاقبت به خیری #
نشستی داخل ماگت به جای قهوه چایی می خوری و برای دلفین های بخت برگشته نقشه می کشی مگه دلفین ها گفتن نهنگها برن خودکشی کنن 5000 تن وزنشونه یه گرم مغز ندارن 
گرفتن کردنشون تو قفس تا براشون بندری برقصن یه پا دارن یه پای دیگه باید قرض بگیرن تا کت شلوار سرمه ای بپوشن به قیافه معصومشون نگاه نکن شیر دریایی می خورن بعد باید بیان برا شما آب پرتقال هورت بکشن تا شما خنده تان بگیرد
دلقک شدن رسما، این بدبختا محض تفریح کوسه شکار می کنن حالا باید بچه های مردم رو بوس کنن
فکر می کنی در سال چند تا دلفین تو قفس دور از خانواده دلفینیشون می میرن؟
شبیه دهه هفتادیا شدن کسی درکشون نمی کنه همه میگن بهشون خوش میگذره
+ عالی بود این متنت 
پاسخ:
سه بار جواب این کامنت رو نوشتم هی پاک شد دیگه واقعا اعصابم خورد شد :|
ببخشید ، پوزش بابت تاخیر
×××
اتفاقا الان دارم چهارمین لیوان کاپوچینوم رو نوش جان میکنم ، نهنگ ها مغز دارند مغز خیلی گنده ای دارند ولی گنده تر از آن قلب نهنگ هاست !
نهنگ ها انقدر قلبشون بزرگه که تمامی احساسات و عواطف برای انسان ها وبرای دیگر حیوانات توش جا میشه !
دلفین ها نگفتن اونا خودکشی کنن ولی خب دارن حق نهنگ ها رو میخورن :|
نه والا دیگه اینطوری هم که شما میگی نیست ، دلفینا خودشونم کیف میکنن با این بندری رقصیدن ، با آب پرتغال خوردن !
کلا در رفاه کاملا و خطر صید شدن رو هم ندارن !
فکر نمیکنم اصن دلفینی بمیره به جز با مرگ طبیعی :-"
والا با این امکاناتشون :|
آخ آخ آخ آخ... زلیخا گفتی و کردی کبابم ... مخصوصا متولدین 75 تا 78 ...
+ خیلی خیلی متشکر ! نظر لطف شماست جناب !
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۵ اقای روانی
منم گوجه و نهنگ رو دوس دارم... 
نهنگ قاتل و از این گوجه کوچولو ها هم علایق دقیقترم هستن
پاسخ:
عصن معلوم نیست چرا انقدر دوست داشتنی هستن این گوجه و نهنگ ...
ای جانم گوجه کوچولوها ^_^
نهنگ قاتل که فوق العادس :-"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">