هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

بنویسید که بد بودم و جارم بزنید ...
پنجه در هر چه که من واهمه دارم بزنید !

×××

یک نفر آدمم و چند نفر غمگینم.

.
.
.
دیگه نیستم ! :)

آخرین مطالب

  • ۰۱ مهر ۹۹ ، ۲۰:۰۳ هعی.
  • ۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۲۱ عجب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

م.ا.ث

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۱۳ ب.ظ
میگه بالاخره زمستان رو گرفتم !!!

الان از خوشحالی پاشم دستمال بگیرم دستم کردی برقصم یا دستمال بگیرم دستم لری برقصم یا دستمال رو بزارم کنار برم تو کار اسپانیایی با آهنگ بایلاندوی انریکه ؟ های سرت گرم و دمت خوش باد بگو چگونه برقصانم؟ ^_^

+ به یه کتاب فروشی گفته بودیم زمستان اخوان رو بیار ؛ بعد جمعا ده تا دونه آورد که هر ده تاشو خریدن :|

باور کنم که  هنوزم پیدا میشن اخوان خوان هایی که به دنبال کتاب اخوان باشن نه پیج اینستاگرامش  ؟ :-"

اصن ملت کتاب میخونن ؟ :/ آیا چون این شانس ما بود اینگونه شد  ؟ :/  

ما دست رو هر تفاله ای که میزاریم مردم ِ غیور ِ هم وطن هجوم میارن سمتش ؛ دیگه اخوان که تاج سره .


۹۴/۱۰/۲۳ موافقین ۴ مخالفین ۰
D:

نظرات  (۴)

دیروز هم ک داشتم می رفتم حس می کردم این بارم میگه تموم کردیم!
پاسخ:
با وجود این احتمال با خودت یه گیوتین میبردی خب :-"
سلام تقدیم به تو 

پیشنهاد من اینه که لری برقص. میدونی که من الان در مرکز لرستان به سر می برم. 

والا من یه دونه کتابخوان باحال تو همکلاسی هام دیده میشه. فک کنم تا حالا تو عمرم دو سه تا از این موحودات بیشتر ندیدم. پیدا میشن ولی سخت پیدا میشن . کم پیدا میشن. 


پاسخ:
سلام تقدیم به خودت :| :)))
اتفاقا حس لری بود ، آهنگشم بود ، دستمالشم بود ، لرستان جای خوش آب و هواییه ، سبزه ، خوبه.
همون یه دونه رو بچسب بقیم رو هم ول کن :-"
آره ، کم پیدا میشن.
خخخخ
یاد پسرخاه ام افتادم
تازیگیا بچه دار شده
بعد میگف بهم حسن 
ما حالا بعد 8سال زندگی به اصرار زنمون بچه دار شدین
حالا راه میریم میبینیم مردم همه بچه بقلشونه
لابد اگه از فردا شب بخام بادگلو بزنم لابد کل تهران تو همون ساعت بادگلو خواهد زد
پاسخ:
((((((((((: بهله (((((((((((:
هفتاد ملیون نفر هممون همچین عقیده ای نسبت بهم داریم !!!!

۲۳ دی ۹۴ ، ۱۷:۱۸ زهرا قربانی
الهی بمیرم
غم بدیه میفهمم
پاسخ:
خدا نکنه
سخت ترشو دیدیم ما (((:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">