هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

بنویسید که بد بودم و جارم بزنید ...
پنجه در هر چه که من واهمه دارم بزنید !

×××

یک نفر آدمم و چند نفر غمگینم.

.
.
.
دیگه نیستم ! :)

آخرین مطالب

  • ۰۱ مهر ۹۹ ، ۲۰:۰۳ هعی.
  • ۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۲۱ عجب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

صنما جفا رها کن

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۶ ق.ظ

خب از اونجایی که این وبلاگ عملا به جفنگیات کشیده شد و بنده با بحران شخصیتی رو به رو شدم D: بریم سراغ مبحث ِ عسلی ِ کارنامه و کنکور :|

 

بله ؛ عجیب تر آنکه پارسال تابستون یه مشت از این خواننده های وبلاگ کنکور داده بودن و لنگر مینداختن تو بلاگ ؛ الان معلوم نیست به کدوم صراطی مستقیم شدن -_-

حالا اینا هم به کنار ؛ فردا باید لش همایونی رو برداشته و به سمت مدرسه حرکت کنیم ببینیم چند تا درس رو افتادیم ((: آقا ((:

ناموسنگ دعا کنیدا ((:

به لحظات عرفانی ِ "خدا غلط کردم از این به بعد همه نماز روزه زکاتامو میخونم" نزدیک میشیم ((: -_-

 

داشتم فکر میکردم که حالا این بحث شیرین معدل چه قدر میتونه تو قبولیم تاثیر بزاره :-؟

و بازم داشتم فکر میکردم وقتی بیست روز واسه نهایی ها نخوندم ، واسه کنکور میخوام چطوری بخونم :-؟

و اینکه واتس هپند تو می واقعا ؟ :-؟

به هر حال ، فردا درسی رو افتاده باشم یا پونزده گرفته باشم یا بیست (!) منوال کنکور یکیست 0_0 ( آرایه ی سجع بیداد میکنه آقا )

 

بعد اینکه متوجه شدم که شت ؛ وقتم زیادی داره هدر میره ، یعنی یه جوریه که هم هیچ کاری نمیکنم هم وقتم میره هم یهو شب میشه هم کلا همه کارا میفته واسه فردا

باید یا وارد یه قرنطینه ی درسی بشم یا اینکه وارد یه قرنطینه ی درسی بشم یا اینکه نهایتا وارد یه قرنطینه درسی بشم ( اسمایلی در حال تفکر :/ )

در ادامه ذهن مشوشم به این نتیجه رسید که برم آویزون یکی از این سال بالاییای خوف و خفن بشم ببینم چی میشه :-" منتها یه سه چارتایی میشناسم که واقعا ریسکه کار کردن باهاشون ، مشخص نیست حالا من با برنامه ی این برم جلو نتیجه میده یا نه ولی به هر حال بهتر از هیچی و سرگردانی در این وادی ِ وانفسای واهیِ ! D; این کلمه ها در کنار هم فکر کنم معنی نمیدن  ، ولی خب خوشگلن به هر حال -_- ((=

 

و خب تا زمانیکه این نتایج کوفتی مشخص نشن ونفهمم که الان باید ساکمو جمع کنم مسواک خمیردندون بخرم یه دوتا شاملو و مکتب های ادبی از بالزاک تا بارناس هم بزنم زیر بغل و راهی تهران بشم و به این فکر کنم که اوه گاد ، قراره پنجاه روز از کانون گرم خانواده دور باشم و تجربه ای جدید در زندگی گهر بار خود ثبت نموده و برگ زرینی به افتخارات وجودی خود اضافه کنم یا اینکه نه

با درسایی که تا حالا نخوندمشون و نمیدونم چجوری نمره گرفتم ( چجوری واقعا ؟ :/ ) آشنایی پیدا کنم و اینکه با زندگی کنکوری اخت بشم ، نمیتونم چیز خاصی بخونم یا فعالیت خاصی انجام بدم

+ مسخرس ؛ خیلی زیاد ؛من اصلا نفهمیدم چطوری گذشت اول و دوم و سوم دبیرستان ، هیچ کاری هم نکردیم ، همینجوری هی رفتیم مدرسه هی برگشتیم ، هی رفتیم هی برگشتیم هی رفتیم هی برگشتیم و هی  سعی کردیم با آموزش رقص در کلاس و تنبک زنی با وایت برد در سه دیقه تغییر بدیم روال بیش از اندازه عادی و معمولی ِ دبیرستان رو . ولی میدونی ؟ هیچی هم نشدا ، هر چه قدر هم که گوشه کیک درست کرد آورد هر چه قدر که موبایل بچه ها سر کلاس زنگ خورد و هممون استرس گرفتیم و هر چه قدر مــُـظی "میخوام که همسروم بشی " خوند بازم نشد اونجوری که میخواستم ؛

حالا دیگه آخر خطه به هرحال D:

از صب تا حالا هی تو آینه نگاه میکنم ، میگم یعنی سال دیگه میرم دانشگاه  ؟ ((= آخه با این قیافه و هیکل ؟ ((= درست نیست والا ...

 

+++ خب از اونجایی که ببخشید ولی ع*ن آلبوم محسن چاووشی رو درآوردن و هر ننه قمری که تا دیروز میگفت محسن چاووشی صداش خش داره فلانه بیصاره هم داره دل ِ من رو گوش میده و به قول خودش در قرون و اعصار پسین و پیشین سیر میکنه بنده هنجار شکنی کرده و دارم بر خلاف میل باطنیم صنما جفا رها کن ِ نامجو گوش میدم :/

یعنی صرف ِ اینکه دیگه گند امیر بی گزند رو درآوردین آدم مجبورمیشه نعره های نامجو رو با جان و دل بپذیره
:|

++++ اینکه عفت کلاممو از دست دادم کاملا مربوطه به اینکه فردا کارنامه میدن + گشنگی پدر وجود نحیفمو درآورده منتها چون زخم معده ندارم سرما هم نخوردم آنفولانزا هم نگرفتم سنگ کلیه و مشتقاتش رو هم ندارم واجبه دیگه باید بگیریم D;

 

 

۹۵/۰۳/۲۲ موافقین ۲ مخالفین ۰
D:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">