هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

بنویسید که بد بودم و جارم بزنید ...
پنجه در هر چه که من واهمه دارم بزنید !

×××

یک نفر آدمم و چند نفر غمگینم.

.
.
.
دیگه نیستم ! :)

آخرین مطالب

  • ۰۱ مهر ۹۹ ، ۲۰:۰۳ هعی.
  • ۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۲۱ عجب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

+ فال حافظ گرفتم ، گفت قدمی درکش و سرخوش به تماشا بخرام / تا ببینی که نگارت به چه آیین آمد

- فال اخه ؟  بعدش هم میگه ساقیا می بده و غم مخور از دشمن و دوست / که به کام دل ما آن بشد و این آمد ! 

 

نصر من الله و فتح قریب...‌((: 

 

 

سحرم دولت بیدار به بالین آمد

گفت برخیز که آن خسرو شیرین آمد

قدحی درکش و سرخوش به تماشا بخرام

تا ببینی که نگارت به چه آیین آمد

مژدگانی بده ای خلوتی نافه گشای

که ز صحرای ختن آهوی مشکین آمد

گریه آبی به رخ سوختگان بازآورد

ناله فریادرس عاشق مسکین آمد

 

  ساقیا می بده و غم مخور از دشمن و دوست

که به کام دل ما آن بشد و این آمد

 

چون صبا گفته حافظ بشنید از بلبل

عنبرافشان به تماشای ریاحین آمد 

۹۶/۰۳/۱۸ موافقین ۳ مخالفین ۰
D:

نظرات  (۱)

سلام :) 

حافظ گل گفته... از پریشانی درای یا شیخ!

دارم سعی می کنم قدر موقعیتمو بیشتر بدونم! 

رشته و دانشگاه چی دوس داری؟ 
پاسخ:
سلام !
نوموخاوم درآم -_-

سعی کن سعی :دی

بماند , دتس اِ سیکرت 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">