هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

بنویسید که بد بودم و جارم بزنید ...
پنجه در هر چه که من واهمه دارم بزنید !

×××

یک نفر آدمم و چند نفر غمگینم.

.
.
.
دیگه نیستم ! :)

آخرین مطالب

  • ۰۱ مهر ۹۹ ، ۲۰:۰۳ هعی.
  • ۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۲۱ عجب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

به خانه برمیگردیم .

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۲۳ ب.ظ

به خانه بازگشتیم 

چه بازگشتنی هم .
 
 
شنیدم و چیزی نگفتم ؛ سر تکون دادم و گفتم باشه و بله ؛ چون آدم نمیتونه با کسایی که جهان بینیشون کلا فرق داره بحث کنه
بیشتر از اون با آدمایی که آدم رو احمق میبینن
بیشتر از اون با آدمایی که حس میکنن از بقیه آدم ترن
خو باشه ، بزار حس کنن ، به جهنم .
 
راهکاری بهتر از این هم هست آیا ؟ 
بهتر از مردن یعنی
 
اوه بله ؛ البته که هست ؛ زنده موندن و به هر قیمتی ادامه دادن و دیدن اینکه خدا حقشونو گذاشته کف دستشون
و اینکه اونا ببینن تو از چی حرف میزدی
تو چی میخواستی 
و اونا چه قدر واسه درک حرف تو کوچیک بودن .
 
 
یه گمشده ای داشتم که پیداش کردم و فقط امیدوارم دوباره گمش نکنم ؛ 
یعنی انقدر که دوسش دارم اینو ... 
جان دادنم به پای تو احلی من العسل...
مصداق همون میمیرم برات و این صحبتا.
 
+ حرف های زیادی داشتم؛ خیلی ؛ فقط نمیدونم چرا یهو خفه شدم...
کاش حال ِ خوبی پیدا میکردم ؛ حداقل با حال خوب کنکور میدادم
یه دختر خنگ و احمق که هیچی حالیش نیست ولی حاالش خوبه .
 
 
 
.
.
.
اللهم ارنی الطلعه الرشیده
دیگه جونم به لب رسیده ...
همه دنیا ازم بریده
تو اما نه !
 
 
 
۹۶/۰۳/۳۱ موافقین ۲ مخالفین ۱
D:

نظرات  (۱)

امشب
میون اون همهمه و شلوغی
به سرم زد
رفتم و از داخل مفاتیح
دعای کمیل خوندم... 
.
.
و قطعا به نیت توعه،چون همزمان یادم افتاد بهت و دعاهایی که پارسال میخوندیم... 
.
.
.
یادته شبا و روزایی که میگفتی خیلی خیلی دعام کن.. 
دعات میکنم
.
همیشه
.
هروقت 



میدونم الان جز یه آدم منفور،هیچ تصوری از من نداری:|||
پاسخ:
سلام
اتفاقا بعد از کنکور کلی کار دارم باهات
به شرطی که قول بدی خیلی دعا کنی برام که بعدش حالم خوب باشه...


من الان تحت فشارم و حالم خوب نیست و قطعا منفور نیستی و قطعا دوست خوب منی .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">