هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

بنویسید که بد بودم و جارم بزنید ...
پنجه در هر چه که من واهمه دارم بزنید !

×××

یک نفر آدمم و چند نفر غمگینم.

.
.
.
دیگه نیستم ! :)

آخرین مطالب

  • ۰۱ مهر ۹۹ ، ۲۰:۰۳ هعی.
  • ۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۲۱ عجب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

برای بار صدم میگم ؛ وسط مشکلاتت برقص.

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۱۰ ب.ظ

دلم میخواست توی خونه تنها میشدم و ساعت ها آهنگ میذاشتم و سرتاسر خونه می رقصیدم و حالم خوب میشد.

نمیتونم ولی. غبار غم یه لایه نیس که بزنمش کنار و زندگی رو شروع کنم . کمرمو خم کرده . نفسمو بند آورده . 

کنج اتاق نشستم ، آهنگای دایان رو گوش میدم و هر ازگاهی گریه ام میگیره و پی ام میدم به این و اون.

پیام دادن که دوا درمون نمیشه عزیز من... 

 

به نظرت کی این غم تموم میشه ؟ به نظرت تموم میشه؟

به نظرت " غم " کم نیس واسه این اتفاقات ؟ 

خدا میدونه. خدا .

۹۶/۰۵/۲۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
D:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">