هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

بنویسید که بد بودم و جارم بزنید ...
پنجه در هر چه که من واهمه دارم بزنید !

×××

یک نفر آدمم و چند نفر غمگینم.

.
.
.
دیگه نیستم ! :)

آخرین مطالب

  • ۰۱ مهر ۹۹ ، ۲۰:۰۳ هعی.
  • ۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۲۱ عجب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

اندر حکایات پانتیسیسم...

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵ ب.ظ

گفته بودم در باب عنوان و تیتر اینجا یک سری صحبت هایی دارم

این هم صحبت هایم :

 

اساسنامه ی جنبش پانتیسیسم :

 

اساسا این جنبش در راستای مبارزه با بیشعوری و اشاعه ی فرهنگ انسان بودن به پا شده است.

 

این به آن منزله نیست که موسسین این جنبش بیشعور نیسدند ، بلکه بدین معناست که سعی در بیشعور نبودن دارند یا درصد بیشعوری کمتری نسبت به بقیه دارند ، و این خود حکایت از روح پرفتوح موسسین و حمایت کنندگان این جنبش دارد.

 

این جنبش به هیچ نهاد سیاسی اجتماعی فرهنگی اقتصادی وابسته نیست و تماما خرج و مخارج ها از جیب پدر موسسین  پرداخت می شود.

 

×

 

شرایط عضویت در این جنبش :

 

به علت همگانی بودن پانتیسیسم ، هیچ گونه شرایطی در نظر گرفته نشده است . از پیرمرد 110 ساله تا گودزیلای 10 ساله با هر رتبه ی کنکور و معدل سوم دبیرستان و شغل و تحصیلاتی توانایی حضور در پانتیسیسم را دارند.

 

به هنگام عضویت ، خالصانه قصد و نیت کنید که بیشعوری خود را به صفر رسانده و در این زمینه به دیگر بیشعور ها کمک کنید.

 

×

 

مساله ی دیگر آنکه

 

در این جنبش شما حق دارید انسان یا هر موجود دیگری باشید ، ولی بیشعور نباشید.

 

بیشعورها شامل دروغگوهای کثیف ، حرف مفت زن ها، دزدهای از خدا بی خبر ، قاتلین به عمد ، مختلسین مرفه (اختلاس کننده) ، معلم هایی که هیچ چیز سرشان نمی شود ولی ادعایشان لایه ی ازن را سوراخ کرده ، معلم هایی که باز هم هیچ چیز سرشان نمی شود و سره جلسه سوالات آشغال میدهند و اصلا به فکر عمه شان نیسدند ، دکدرهایی که هیچ چیز حالیشان نمی شود و کلا فقد اسم دکدر را یدک می کشند ، دوسدان و رفقای بی معرفت که رفاقت را لگدمال میکنند ، آن هایی که برایشان ده صفحه اس ام اس میفرستی و بعد می گویند اوهوم یا اوکی، آن سیب زمینی هایی که پس از ساعت ها درد و دل می گویند "نمیدونم هرجور خودت میدونی" و یا "تقصیر خودته خب" ، گودزیلاهایی که ادب و نزاکت ندارند ، آن اُس مخ های تحصیل کرده ای که به تمسخر دیگران می پردازند و بی فرهنگ هسدن و ... می شود.

 

×

در باب نام این جنبش 

 این اسم از اسم کهن وتاریخی و کاملا ایرانی موسس جنبش سرچشمه میگیرد و مطلقا به بیشعوری و ریشه ی کلمه ی بیشعور ربطی ندارد.

اما چون کلمه ی جدیدیست معنای آن بدین صورت است :منتال پانتیسیسم = بیشعور گریزی روانی

 

×

 

پانتیسیسم به فردایی بهتر می اندیشد.

 

×

 

شعار ما در پانتیسیسم : آیا بیشعوری چیز خوبی است ؟

 

 

 

۹۴/۰۳/۲۸ موافقین ۵ مخالفین ۰
D:

نظرات  (۸)

خلاقیتت منو کشته D:


پاسخ:
من کلا کشته مرده زیاد دارم ((:
Agha khahesh -_-
http://s3.picofile.com/file/8195082834/qzsuzimddr.pdf.html

khedmate shoma -_-
پاسخ:
آقا تچکر -_-
rasti PDF e ketabaro daramaaaaa age mikhai barat befrestam
پاسخ:
یس برفس
بسمه تعالی 
بدینوسیله پیوستن خودم رو به این جنبش بزرگ اعلام میکنم  و از طرف تمامی اعضای این جنبش به خودم تبریک میگویم و امیدوارم قدمی هر چند کوچک در اشاعه فرهنگ شعور بردارم :) 
و از این لحظه به بعد لیست بشعورایی که ذکر میکنمم اضافه کن به لیستت 
1-اونایی که راست گرد چهار راه رو موقع چراغ قرمز میبندن
2-اونایی که بی راهنما میپیچن
3-اون دسته از پسرانی که وقتی با دختر بیرون میرن فکر میکنن بروسلی ان و تا کتک نخورن از رو نمیرن :)
4-اون دسته از عزیزانی که شبا میان تو پارک بغله ما میشینن مواد مصرف میکنن
5-پیک فلافلی نیک شان که پس از گذشت قرن ها هنوز آدرس رو اشتباه میره 
و موارد بیشمار دیگر 

پاسخ:

پیوستن شما را به جنبش پانتیسیسم از صمیم قلب تبریک گفته ، موفقیت ها و قدم های بزرگ شما را در اشاعه فرهنگ باشعور بودن از خداوند بزرگ مسالت میکنیم.

از طرف تمامی اعضا ابراز خوشحالی خود را بروز می نمایم.

×


Agha mam hastim :D

bara esbate kholoos niyatam ham ktabe "bishori" tarjomeye "dr mahmoode farjami" ro b doostane bishoor va zede bishoori moarefi mikonam k bkhoonan..
پاسخ:

اصن عنصره اصلی خودتی =))))

مرشد ارشد انتخابت میکنم ، یه چیز تو مایه های معاون :دی


درود!

من هم راه دهید. فقط سوالی داشتم... 
این شعور که اینقدر از آن دم می زنید دیگر چیست؟؟!؟!؟!
هر چه هست ما که نداریم! 

و سوال بعدی...

آیا تبدیل "ت" به "د" هم بخشی از این جنبش است؟؟!؟!؟ چرا در اساس نامه بدان اشاره ای نموده اید؟؟؟؟ آیا اگر ما بپیوندیم باید ت هامان تبدیل به د شود؟؟؟؟؟

ص.ق O_O
پاسخ:

درود متقابل

حال ندارم توضیح بدم جواب سوالات رو . دیگه همه چی رو که من نباید بگم ، یه بخشیش هم خودتون برید پیدا کنید.

×

خیر این تبدیل ت به د ، یادگار دوسدان عزیزم اسد در گذشده ، اینگونه با من سخن میگفدند و من اکنون چون دلتنگ آنان هسدم زبان فارسی مخم را این چنین تنظیم کردم ، ولی شما نکنید -_- استثناعن این کار شیخ را تکرار نکنید -_-

۲۸ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۰ ♛ ♛ آرین ♛ ♛
خخخخخخ D: (((:

من هم به این جنبش میپیوندم. اگرچه زیاد از شعور بویی نبردم |:

علی ایّ حال...

میپیوندم...

متن تعهد نامه:
« من آرین ، رهبر دوغ خوران جهان ، از عمق وجود و با خلوص تمام تعهد میدهم بیشعوریت خود را به صفر رسانده و حتی الامکان به بیشعوران و کم فهمان و دیوانگان و کصافطان و عوضیان و **** **** |: کمک برسانم. اینجانب همچنین ، همچنان دوغ هم خواهم خورد |:»

امضا ؛ آرینیوم
پاسخ:

:دی

×

بپیوندید :) !

×

باعث مباهات است که رهبر دوغ خوران جهان به این جنبش پیوسته.

من خودمم به جنبش  دوغ خوران شما می پیوندم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">