هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

بنویسید که بد بودم و جارم بزنید ...
پنجه در هر چه که من واهمه دارم بزنید !

×××

یک نفر آدمم و چند نفر غمگینم.

.
.
.
دیگه نیستم ! :)

آخرین مطالب

  • ۰۱ مهر ۹۹ ، ۲۰:۰۳ هعی.
  • ۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۲۱ عجب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

بعد از من و جان کندن من نوبت کیست؟

شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۳۰ ب.ظ

نکبت

مکافات

زجر

درد

گریه

سر و صدا

فحش

گریه

معضل

بحران

گریه

تف تو ذاتت

گریه

گریه

برو بمیر

برو به جهنم

گریه

حالم بهم می خوره از خودم 

پستی

رذالت

گریه 

گناه

خشم

غضب

گریه

عذاب

رنج

نخواستن هیچ چیز خوبی

قهر

گریه

درد

مکافات

نکبت.

 

 

 

 

 

۹۶/۰۳/۱۳ موافقین ۳ مخالفین ۰
D:

نظرات  (۵)

خوبی جانکم ؟؟؟؟
پاسخ:
نه
:(
اُلسَّلامُ و عَلَیکِ یا شِیخَنا!

چونی بی ما؟؟ 
پریشون می زنی! 
از همین جا بلندترین لعنت هامو بر این کنکور در کمین شما می فرستم. آرزوی رهایی هرچه سریعتر از بندشو برات دارم! 

یهو اومدم تو بیان گفتم بیام یه عرض ادبی کنم بعد از مدت ها ;)
پاسخ:
به به 
مرید سیبیل قاجاری =)))
اون روز اتفاقا اومدم یه سری به وبت زدم 
.
.
.
لطف کردی ؛ متشکرم ! (: 
۱۵ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۵۹ لــوراخــ ‌‌‌ــس
بانتا..
پاسخ:
هوم ؟

۱۳ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۱ زین العابدین
گفتما دعا نکنم تاثیر برعکس میذاره :)
ان شالله بهتر شین 
پاسخ:
عجبا ... (:
ان شالله ...
۱۳ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۱۲ پسرک فضایی
یا شاید هم سعی کردن برای به دست آوردن یکم آرامش... :)
پاسخ:
اصلا
و ابدا
آرامشی اطرافم نیست که سعی کنم بدست بیارمش 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">