هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

بنویسید که بد بودم و جارم بزنید ...
پنجه در هر چه که من واهمه دارم بزنید !

×××

یک نفر آدمم و چند نفر غمگینم.

.
.
.
دیگه نیستم ! :)

آخرین مطالب

  • ۰۱ مهر ۹۹ ، ۲۰:۰۳ هعی.
  • ۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۲۱ عجب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

بیان :/

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۴۵ ب.ظ

امروز

28 خرداد 1394

من به جمع دوستان بیانی پیوستم :/

تسلیت میگم بابت این مساله بیانی ها ... من کلا هر جا پا بذارم آباد میشه :))

 

یک مقداری محیط غریبی دارد اینجا ... و احتمالا خیلی طول بکشه تا تمام امکاناتش رو کشف کنم که در این موارد کامپیوتری انسانی بس عجیز و ناتوانم ...

حس این انسان هایی را دارم که از دهات دورافتاده می آیند شهر ... از پرشین بلاگ به بیان ... :/ 

و درمورد قضایای دیگه هم بعدا مفصل توضیح خواهم داد...( شرح عنوان وبلاگ و باقی مسائل ...)

الان جدا کشش مغزیم به زیر صفر رسیده . 

و من الله توفیق...

 

۹۴/۰۳/۲۸ موافقین ۷ مخالفین ۱
D:

نظرات  (۱۱)

۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۱:۲۵ بهروز دلاور
معرفی تون رو خوندم آدم جالبی هستید
پاسخ:
لطف دارید.
۱۵ آبان ۹۴ ، ۱۸:۲۷ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
هاها
خوش اومدی
پاسخ:
هاهاها ، ممنون !
الان دیره که بگم خوش اومدی P:

سایتت را نیز دنبالیدم :)

بلاگ خوبیش نسبت به پرشین بلاگ اینه که برای کسایی که طراحی وب بلد نیستم قالباش خوبن و شلوغ پلوغ نیستن ولی پرشین بلاگ آدم احساس میکنه تو جنگل گم شده  :|
=)))
پاسخ:
دیگه دیره ، خیلی دیر :-"

لطف کردی ، متقابلا دنبال شدی :)

بلاگ کلا خوبه ، یعنی محیطش به دل میشینه :)

=)))
بی زحمت اون بخش آخرین نظرات هم برای سایتت فعال کن
پاسخ:
باشه
ن قبلن وب داشتم خاطرات خوبی با بچه های اونجا دارم
الانم شاید حال کردم وب ساختم
اون عزیز هم از بچه های وبلاگ هستندشون!!
پاسخ:

یا خدا =))))

×

آره  بساز واسه بیکاری خوبه ... کنکورتم که دادی شرش کنده شد ...


ولی هرچیم بلاگفا بیخوده من دوسش دارم چون خاطرات خوبی باهاش دارم
به قول یه عزیزی ی ی ی ی ی
پاسخ:

       هعی ... همون قضیه فحش به دبیر و اینا ؟ :دی

چرا می ترسی از اینکه امکانات اینجا رو پیدا کنی؟
من همین الان زدم اون یکی هاردمون رو پوکوندم!!!ینی نصف اطلاعاتم پرید!!!چقد فیلم داشتم!!510 تا آهنگ داشتم هنوز گوش نداده بودمشون!!بعد امروز چقد دانلود کرده بودم!!!0_o حالا باس یه روز داداشمو بکشونم اینجا..ک البته اونم خودش زد لپ تاپشو ترکوند....فعلن درگیر اونه....!کلن باس خراب کنی تا یاد بگیری...این شعار داداشمه.همیشه هم می گه نترس گند زدی بالاخره یه جوری درست می شه....مهم اینه ک یاد می گیری!!
پاسخ:


هارد چی هسد اصن ؟ :دی

احتمالا فیلم و آهنگای مناسبی نبوده به حکم و وعده ی الهی در ماه مبارک رمضان منهدم شدن :-" 

داداشتو نکشون ، محمد جواد رو بکشون :))))) 

اونکه مهندس کامپیوتره باس یکی دوتا خراب کنه -_-


کلا بلاگفا رو بیخیال! با امکانات اینجا اشنا شو تا اخر اینجا بمون :) کلا کارِ درستیه بنظرم.
نظر دادم که فقط سک سک نکرده باشم!
پاسخ:

بلاگفا رو مدت هاست بیخیال ... :))) پرشین بلاگ بودم :/ تصور کن چه اوضاع بدی داشدم :/

تا آخرش میمونم اینجا :)))  بله موافقم :)))

دست شما درد نکنه عزیزه دل :)))

۲۸ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۳ تنها همدم ماه
سلام خوش اومدی عادت میکنی ماهم اول نمیدونستیم چیکار کنیم 
قشنگ برو همه جاشو بگرد کیفور شو :)
پاسخ:

سلام :) مرسی :) امیدوارم !

میترسم گند بزنم موقع اکتشافاتم :)))

۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۹ ♥☀♥☀♥ اس ام اس 2 اس تی اس ♥☀♥☀♥
خوش اومدی. محیطش کلا غریبه البته نسبت ب بلاگفا
پرشین بلاگ رو نمیدونم ولی کلا بهش عادت میکنی
پاسخ:

متشکرم :) بله دقیقا  !