هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

بنویسید که بد بودم و جارم بزنید ...
پنجه در هر چه که من واهمه دارم بزنید !

×××

یک نفر آدمم و چند نفر غمگینم.

.
.
.
دیگه نیستم ! :)

آخرین مطالب

  • ۰۱ مهر ۹۹ ، ۲۰:۰۳ هعی.
  • ۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۲۱ عجب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

تهران ، میبینمت !

شنبه, ۵ شهریور ۱۴۰۱، ۰۸:۳۸ ب.ظ

هر بار حرف میزنی میگی تهران میبینمت
روزهایی که نیستم دیگه تکرار نمیشن

حیف
دوستام میگن بس کن  دیگه امسال میگیرنت

رفتم برا پرواز
مهم نیستش چی میگن هی :)

 

 تهران دیگه شهر منه
میدونم تووش یه ذره غمه
ولی باز چسبیدیم بهش ما همه کنه
چون تهران با همه خوبی ها و بدی هاش
تهران با همه دودی ها و ردی هاش
پلک هام، همیشه بازن و بیدارم
کف شهرم من هر شیش ماه
از تجریش تا آزادی ورزشگاه
تهرون و پاییزش و بوی خاک و بارون
این حالِ داغون هم باشه میکنه ما رو آروم
از ته دل موندم با همه مشکلاتش
حتی اگه خشک شه خاکش
نمیزنم پشت پا بهش *
رفیق همه روزهای سختم ...

 

تا این موزیک رو شنیدم ، گریه کردم. گریه کردم به یاد روزهایی که هنوز توشون گیر افتادم . روزهایی که هنوز برام حل نشدن. برای تهرانی که خیلی چیزها به من بدهکاره و همزمان خیلی چیزا ازم طلب داره...

 به امید روزی که آروم بگیره این پریشونیم. 

۰۱/۰۶/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
D:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">