هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

بنویسید که بد بودم و جارم بزنید ...
پنجه در هر چه که من واهمه دارم بزنید !

×××

یک نفر آدمم و چند نفر غمگینم.

.
.
.
دیگه نیستم ! :)

آخرین مطالب

  • ۰۱ مهر ۹۹ ، ۲۰:۰۳ هعی.
  • ۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۲۱ عجب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

بهترین اتفاق پیدا کردن کسیه که بهت حس اینو بده که تو به اندازه ی خودت بهترینی . که مثل خودت بدونه حقت چیه و کجاست. که اگه تو زانوهات خم شدن ، که اگه از نفس افتادی ، اون قوی و بزرگ و صبور کنارت ادامه بده. چرا ؟ چون تو رو دوستت داره . چون تو دوستش داری.

چه قدر به همچین ادمی نیاز دارم که دستمو بگیره بلندم کنه تا بیشتر از این تو کثافت فرو نرفتم ... 

 

 

" کدوم گوری هستی ؟ به دادم برس"

۹۶/۰۵/۳۱ موافقین ۳ مخالفین ۰
D:

نظرات  (۲)

۰۱ شهریور ۹۶ ، ۲۱:۵۲ زین العابدین
چی همه میخوان شگفت انگیز شن! :))
بعد من "تو این کثافت فرو نرفتم" رو با "کدوم گوری هستی؟" ترکیب کردم شد "کثافت کدوم گوری هستی؟" :))
پاسخ:
شگفت انگیز شدن حس خوبی داره دیگه ((:

:))) جدا معلوم نیس اون کثافت کدوم گوری هستش  ((((=
۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۳۴ بهــ ــار..
شاید بدت بیاد از حرفم پانته‌آ 
ولی تا وقتی که منتظر کسی باشی که بیاد کمکت وضعیت همینه. خودت باید به خودت کمک کنی.. 
فقط خودت..
پاسخ:
اره بدم اومد از حرفت. چون اینا رو خودم میدونم . خیلی بهتر از همه .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">