هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

بنویسید که بد بودم و جارم بزنید ...
پنجه در هر چه که من واهمه دارم بزنید !

×××

یک نفر آدمم و چند نفر غمگینم.

.
.
.
دیگه نیستم ! :)

آخرین مطالب

  • ۰۱ مهر ۹۹ ، ۲۰:۰۳ هعی.
  • ۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۲۱ عجب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

من سیزده به در سبزه گره نزدم :(((

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۵۹ ب.ظ

آقا یه چیز بگم دور همی لذت ببریم 

 

دیروز مامانم رفته بود مرکز بهداشت ، بعد یهو یکی ازخانوما که پای ثابت روضه هاست رو اونجا دید و حال و احوال و فلان

بعد خانوم ه به مامانم گفت که واسه پسرم دنبال زن میگردم ، پسرم گفته سفید باشه و قد بلند ( داداش بازار برده فروشاس مگه؟ ) ، بعد به مامانم گفت شما دختر نداری که مثل خودت باشه اخلاقش ؟ قدشم بلند باشه سفید باشه ؟

پسره کرج تشریف داره و سالن ورزشی داره ( فکر کنم تو کار فیتنس و ایناست ) یه شغل دیگه ای هم گفت که نفهمیدم چیه ، گفت فضا سبز گرفته از شهرداری که نمیدونم چیکار کنه باهاش

الحمدالله مامانم بهش گفته نه من دخترم کوچیکه بچه مدرسه ایه -__-

 

۹۶/۰۱/۲۰ موافقین ۳ مخالفین ۰
D:

نظرات  (۲)

از نظر اینکه دنبال کیس مورد نظرشون میگردند و قیافه و قد  هم براشون مهمه :))

پاسخ:
آره ، زر میزنن که «  نه قیافه مهم نیست »و فولان(((: 
:دی :))
البته همه پسرا مثل همند :)) مثل دو داداش من :)))
پاسخ:
از چه نظر ؟ ((:
سفید و قد بلند ؟ (((:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">