هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

هیچ.

مینهم پریشانی بر سر پریشانی

بنویسید که بد بودم و جارم بزنید ...
پنجه در هر چه که من واهمه دارم بزنید !

×××

یک نفر آدمم و چند نفر غمگینم.

.
.
.
دیگه نیستم ! :)

آخرین مطالب

  • ۰۱ مهر ۹۹ ، ۲۰:۰۳ هعی.
  • ۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۲۱ عجب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

امتحان فیزیک نخوندم ، شاید براتون جالب باشه

دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۴۶ ب.ظ

سکانس اول ؛ من یک اولریش بک هستم = 

 دوست داشتن مقوله ی عجیب و پیچیده ای ه ؛ هر کسی اونو یه جور معنی می‌کنه .

حالا از دوست داشتن پیچیده تر ، فاز پسرای هژده نوزده ساله است.

حالا من نه تنها خودم زیاد پسر هژده نوزده ساله دیدم ، به تعداد موهای سرم دوستام دوست پسر تو این سن داشتن و ماجراهای اون و دوست پسرش رو شنیدم ؛

حتی میتونم یه تز اجتماعی در این مورد هم بنویسم و روانه ی بازار کنم

ولی خب نه نمی‌کنم

چون کلاس کارم میاد پایین ؛ موضوعات مهم تری از جمله نقش برجام و مذاکرات پنج به علاوه  ی یک در رابطه ی رییس جمهور فرانسه و همسرش و تاثیر مستقیم ان بر فروش پشم بز در شیکاگو

همون‌طور که میبینید

 من کم شخصیتی نیستم و بیزنس های مهم تری نسبت به نوشتن راجع به این موضوع و حتی نوشتن برای شما کله گردالی ها دارم اما خب احساسات انسان دوستانه ام مانع از این میشه که ننویسم براتون ؛ 

 

 

 

٪٪٪

سکانس دوم ؛ من یک کبری در حال پاک کردن سبزی هستم =

 

یکی از دوستام با آخوند ازدواج کرده ، بیا ببین چه قدر راضی ه؛ جدیدا آخوندا خیلی هم اخلاقاشون خوب شده هم قیافه هاشون ، دیگه چه سری ه خدا می‌دونه

یعنی پسره زرت و زرت به مناسبت های مختلف کادو می‌گیره برای دختره 

 ، و به دختر هژده ساله همچین میگه عیال انگار چهل ساله دارن با هم زندگی می‌کنن

خوشبخت باشد گوگولیا .

 

 

٪٪٪

 

 

می‌فرمایه : 

من خاک کف پای سگ کوی غلامی

کاو خاک کف پای سگ کوی تو باشد ! 

 

[ گریه ی حضار ] 

 

یعنی من اگه ماشین زمان اختراع می‌شد بی درنگ می‌رفتم به عصر سعدی ، قرن هفتم یعنی ، و معشوقش می‌شدم 

حالا سوال اینه که اینا همون قدر که من سعدی رو دوست دارم ، اونم من رو دوست خواهد داشت؟

اوه بله بله قطعا سعدی از خداشم باشه تو که هم جمالی هم کمال دیگه چی می‌خواد ؟ [ صدای جمیع حضار ]

 

سر افطار هم دعا کنید واسه من.

 

 

 

 

 

 

۹۶/۰۳/۰۸ موافقین ۲ مخالفین ۰
D:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">